PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop z 4-dniowej puli › Re: Urlop z 4-dniowej puli
    From: "fart" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Urlop z 4-dniowej puli
    Date: Wed, 18 Jun 2003 13:44:39 +0200
    Sender: a...@f...onet.pl@dial-2261.jgora.dialog.net.pl

    > Nie przesadzaj z tą władzą! bo dzisiaj ty jesteś pracodawcą a jutro możesz
    > być pracownikiem i też ktoś będzie cię traktował jak zwierzaka.

    Dziś Ty jesteś pracownikiem .. jutro możesz być pracodawcą ;))))))))))))))))
    I nie wmoawiaj mi, że będziesz lepsza od innych ... wiesz jak jest być
    pracownikiem i wiesz jak się pracownicy ( w większości obijają), więc nie
    mów mi, że przesadzam.
    Są przepisy prawa pracy, które mają przestrzegać obie strony........... i
    koniec !!!!!
    Jak są jasne reguły gry ... to nie ma zadrażnień przy rozstaniach ....
    :))))))
    Nie dziw się więc, że ja staram się pokazać swoim pracownikom, co ich czeka
    w przedsiębiorstwie ... czego mają przestrzegać i za co wylecą ..... to
    chyba jasne ..... a jak się nie podoba tobie .... to pracy nie podejmujesz
    :))))))))))))
    Zdrowe. Nie ??????????

    >I to dotyczy
    > każego innego pracodawcy który myśli że jest bogiem.

    Być pracodawcą to wielka odpowiedzialność ...... kto myśli inaczej ... jest
    chory ... lub młody.
    Czy bogiem ...... chyba nie ... bo nie wiem co to bog.

    > Dobra nie rozgaduję się
    > na ten temat bo jestem kurewsko zła na mojego pracodawcę a taki tekst
    działa
    > na mnie jak płachta na byka

    Ewo .... nie denerwuj się ..... może trafi się Tobie kiedyś dobry pracodawca
    ..... lub tak jak ja .... trafisz na dodupy pracowników, których szkolić na
    stanowisko pracy będziesz pół roku .... a potem się okaże, że to złodziej ..
    lub inna gnida ...... doświadczenia mamy różne .... ale ja nie generalizuje
    ......... choć wie, że człowieczą cechą jest nicnierobienie
    :))))))))))))))))) a ja za to akurat nie płacę.

    pozdrawiam
    fart