PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop z 4-dniowej puli › Re: Urlop z 4-dniowej puli
  • Data: 2003-07-11 07:29:06
    Temat: Re: Urlop z 4-dniowej puli
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    ale wlasciwie nie pisze po to, zeby sie wyzalic czy wyjasnic czemu wzielam
    ten urlop, a tak to wyglada :) pisze po to, zeby dowiedziec sie od was,
    obeznanych w kwestiach urlopowych i nie tylko :), czy moglam po wzieciu urlopu
    na zadanie uslyszec od pracodawcy:

    1)ze ma prawa odmowic mi takiego urlopu, poniewaz nie moze mnie zastapic tak
    szybko
    2)ze nalezy mi sie upomnienie za cos takiego i nastepnym razem takowe dostane
    3)ze owszem, mam prawo do urlopu na zadanie, ale moge go brac tylko, jesli
    wczesniej (co najmniej dzien wczesniej) pracodawce uprzedze.

    nie tak rozumiem prawo do urlopu na zadanie. Objasnijcie mi to prosze...
    Kto tu ma racje? I nie chodzi mi o wyjasnienie w kategoriach
    chamskie/niechamskie zachowanie, a o wyjasnienie w kategoriach prawnych.

    sol