PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop z 4-dniowej puli › Re: Urlop z 4-dniowej puli
  • Data: 2003-07-10 15:00:59
    Temat: Re: Urlop z 4-dniowej puli
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Chcę jeszcze tobie odpowiedzieć. Ten urlop jest najnormalniejszym urlopem i
    > jest normalnie płatny.I jego wykorzystanie jest uprawnieniem pracownika a
    > nie jego obowiązkiem, bo też tak niektórzy to pojmuja

    a ja jeszcze chcialabym zapytac:
    czy taki urlop jest prawem KAZDEGO pracownika?
    bo wzielam wlasnie 1 dzien, piatek w zeszlym tygodniu,
    i uslyszalam dzisiaj od szefa, ze powinnam dostac
    upomnienie na pismie, bo nie moge stawiac ich w takiej sytuacji,
    ze tego samego dnia rano mowie im, ze nie moge przyjsc,
    bo oni wtedy nikogo nie znajda na moje miejsce na ten jeden dzien
    i on ma prawo odmowic mi w ogole takiego urlopu w sytuacji,
    kiedy nie ma mnie jak zastapic...
    zaznacze ze nie jestem prezydentem, tylko recepcjonistka...
    czy to znaczy ze ja nie mam prawa do urlopu na zadanie???

    sol