PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop z 4-dniowej puli › Re: Urlop z 4-dniowej puli
  • Data: 2003-06-18 12:05:50
    Temat: Re: Urlop z 4-dniowej puli
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ewfka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bcpjq1$ou7$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > A wiesz dlaczego pracownicy się obijają bo jak ich szef jest takim
    aroganetm
    > to nie chce im się zapieprzać na niego aby on mógł sobie budować dom na
    ich
    > plecach lub dwa razy do roku jeździć na Karaiby lub inne droższe wakacje.
    > Jeśli chcesz wiedzieć to byłam pracodawcą i wcale nie traktowałam
    pracownków
    > w ten sposób jak ty do tego podchodzić, a w pracy zajmuję stanowisko
    > kierownicze i traktuję moich pracowników jak ludzi, i jest fajna atmosfera
> [...]

    Miła Ewo .... ja nie chcę się kłócić ... chciałem wymienić poglądy i
    przestrzec ...........
    Jeden z moich kolegów też traktował pracowników ... jak kumpli .. nawet na
    brydźa z nimi chodzil...... zarabiali niemałe pieniądze ... i mieli ZUS od
    nich płacony !!!!!!!!!!!

    Jak poszło o kradzież udowodnioną jednemu z pracowników .... to koleżeństwo
    się skończyło i spotkali się w sądzie pracy ..... wieszzzzz skubany
    pracownik .. wszystko co nie było udokumentowane na piśmie .. przypisywał ,
    że nie dostał .. a pracodawca .. podkreślam .. Ciepłe kluchy .. i dał się
    wydudkać na dachu.....
    Ręce mi opadały ... jak widziałem.. w jaki sposób prowadził pracodawca swoją
    dokumentacje przedsiębiorstwa ...... jak lekceważył dla celów dowodowych
    wypłacenie świadczenia urlopowego itd ....
    W sądzie pracvownik wysnał ze łzami w oczach, że nie dostał nic.....
    hihihihihihih
    I dobrze durniowi .... najlepsza szkoła to przez dupe ... sam taką
    przeszedłem :))))))
    Wszystko ma być potwiedzone na piśmie ... nie ma wtedy niejasności ....

    Chcesz na prim ???????? mmmmmmm :))))))
    Jasneeeee nie dam się dwa razy prosić .. :)))))))))))))

    pozdrawiam
    fart