PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop wypoczynkowy po chorobowym

  • 1. Data: 2005-07-05 15:14:14
    Temat: Urlop wypoczynkowy po chorobowym
    Od: "yaro" <jazuu@_NOTO_o2.pl>

    Witam.

    Czy sa jakies przeciwskazania zeby po chorobowym isc od razu na wypoczynkowy
    ?
    Zona dzis skrecila noge i zwolnienie konczy sie jej w dniu urlopu
    wypoczynkowego,
    a mi sie cos obilo o uszy ze nie mozna .

    pozdrawiam
    yaro

  • 2. Data: 2005-07-05 16:57:33
    Temat: Re: Urlop wypoczynkowy po chorobowym
    Od: Jacek Konieczny <j...@j...net>

    On 2005-07-05, yaro <jazuu@_NOTO_o2.pl> wrote:
    > Czy sa jakies przeciwskazania zeby po chorobowym isc od razu na wypoczynkowy
    > ?

    Jeśli pracodawca da, to czemu nie?

    Pozdrowienia,
    Jacek

  • 3. Data: 2005-07-05 17:15:59
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

> [...]
    > Zona dzis skrecila noge i zwolnienie konczy sie jej w dniu urlopu
    > wypoczynkowego,
    > a mi sie cos obilo o uszy ze nie mozna .

    mam taka sama sytuacje:)
    nie ma zadnego przepisu zeby nie dac wtedy urlopu, w koncu powinien byc
    rozpisany plan urlopow i jedynym czynnikiem, ze pracodawca nie pusci
    pracownika na urlop jest ciezka [krytyczna] sytuacja w zakladzie pracy i
    urlop takiego pracownika moze zaklocic normalny tok pracy....
    nikt specjalnie przeciez sie nie lamie i pracownik moze juz miec zaplacony
    urlop i wtedy chyba zaklad pracy powinien zwrocic koszty poniesione z
    wypoczynkiem?
    aha jezeli niezdolnosc do pracy trwa conajmniej 30 dni, wtedy zanim
    pracownik pojdzie do pracy to powinien przyniesc badanie kontrolne od
    lekarza medycyny pracy ze jest zdolny do pracy :-)

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-07-05 17:51:26
    Od: "yaro" <jazuu@_NOTO_o2.pl>

    Dzieki wszystkim za szybkie odpowiedzi :)

    pozdr.
    yaro