PracaGrupypl.praca.dyskusje › staż małe pytanie

  • 1. Data: 2005-07-05 12:44:04
    Temat: staż małe pytanie
    Od: "Robert S" <r...@w...to.gazeta.pl>

    Czy przepisy dopuszczją przedłużenie stażu. Mojej Dziewczyna niedługo kończy
    6 m-cy staż stą to pytanie.
    Z góry dziękuje z odpowiedzi

  • 2. Data: 2005-07-06 05:16:00
    Temat: Re: staż małe pytanie
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Tue, 5 Jul 2005 14:44:04 +0200, Robert S napisał(a):

    > Czy przepisy dopuszczją przedłużenie stażu. Mojej Dziewczyna niedługo kończy
    > 6 m-cy staż stą to pytanie.

    USTAWA
    z dnia 20 kwietnia 2004 r.
    o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
    Art. 53. 1. Bezrobotnego, o którym mowa w art. 49 pkt 1, starosta na
    wniosek lub za zgodą tego
    bezrobotnego może skierować do odbycia u pracodawcy stażu przez okres
    nieprzekraczający 12 miesięcy.

    Teoretycznie więc jest możliwe trwanie stażu do 12 miesięcy. Jednak PUPy
    niechętnie tak postępują. Zamiast wysłać jedną osobę na rok, wolą wysłać 2
    na pół roku.
    Staż odbywa się na podstawie umowy podpisanej pomiędzy pracodawcą a urzędem
    pracy - zależy co tam jest napisane. A może jest zobowiązanie pracodawcy do
    zatrudnienia osoby po zakończeniu stażu? To chyba byłoby lepsze...

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl