PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop po studiach

  • 1. Data: 2005-06-13 18:35:29
    Temat: Urlop po studiach
    Od: "Sebik" <r...@p...fm>

    Czy należy sie jakiś urlop zaraz po studiach w pierwszej pracy??

    Pzdr
    Seba

  • 2. Data: 2005-06-13 18:48:35
    Temat: Re: Urlop po studiach
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Sebik napisał(a):
    > Czy należy sie jakiś urlop zaraz po studiach w pierwszej pracy??
    Tak - tyle jakbys mial 8 lat stazu. Do konca roku za kazdy przepracowany
    miesiac przysluguje Ci 1/12 urlopu

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-06-13 20:46:35
    Od: Sikoriusz I Wielki <s...@b...com>

    badzio napisal dnia 2005-06-13 20:48:

    > Tak - tyle jakbys mial 8 lat stazu. Do konca roku za kazdy przepracowany
    > miesiac przysluguje Ci 1/12 urlopu

    Znaczy się, jeśli pracuję i studiuję, to po pokazaniu kadrowej dyplomu
    wpadnie mi gratis kilka dni?

    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 4. Data: 2005-06-13 20:57:17
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Sikoriusz I Wielki
    <s...@b...com> wystukał[a]:
    > Znaczy się, jeśli pracuję i studiuję, to po pokazaniu kadrowej
    > dyplomu wpadnie mi gratis kilka dni?

    Nie, jeżeli w tym samym czasie to robiłeś, bo liczy się albo jedno albo
    drugie. W zależności co jest lepsze dla ciebie.
    Czyli czy liceum (4/5 lat) plus staż pracy, czy studia (8lat) plus staz
    pracy po ukonczeniu (obronie pracy).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 5. Data: 2005-06-13 21:14:47
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 13 Jun 2005 22:46:35 +0200, Sikoriusz I Wielki <s...@b...com>
    wklepał(-a):

    >Znaczy się, jeśli pracuję i studiuję, to po pokazaniu kadrowej dyplomu
    >wpadnie mi gratis kilka dni?

    Zwykle dyplom ukończenia szkoły (średniej, policealnej, wyższej) lub świadectwa
    pracy są niezbędne do wyliczenia wymiaru urlopu. W twoim interesie jest, żeby je
    dostarczyć.

  • 6. Data: 2005-06-13 21:34:54
    Od: Sikoriusz I Wielki <s...@b...com>

    Sławomir Szyszło napisal dnia 2005-06-13 23:14:

    > Zwykle dyplom ukończenia szkoły (średniej, policealnej, wyższej) lub świadectwa
    > pracy są niezbędne do wyliczenia wymiaru urlopu. W twoim interesie jest, żeby je
    > dostarczyć.
    Ok, dzięki za info. Jakoś nigdy nad tym nie dumałem, teraz już będę wiedział.

    --
    Pozdrawiam,
    Michał