PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy szef ma prawo zwlekac 10 dni z wyplata wynagrodzenia

  • 1. Data: 2005-06-13 15:04:34
    Temat: Czy szef ma prawo zwlekac 10 dni z wyplata wynagrodzenia
    Od: "iza" <i...@t...pl>

    Witam

    Czy szef ma prawo zwlekac 10 dni z wyplata wynagrodzenia podajac jako powod
    braku wyplaty ze godziny sa zle wypelnione? od razu mowie ze szef nie
    poinformowal pracownika ze godziny sa zle wypelnione tylko dopiero
    przycisniety podal to jako powod opoznienia w wynagrodzeniu? czy to jest
    zgodne z prawem?

    pzd Iza

  • 2. Data: 2005-06-13 18:19:27
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 13 Jun 2005 17:04:34 +0200, "iza" <i...@t...pl>
    zakodował:

    >Czy szef ma prawo zwlekac 10 dni z wyplata wynagrodzenia podajac jako powod
    >braku wyplaty ze godziny sa zle wypelnione?

    Nie ma prawa.
    To obowiązkiem pracodawcy jest ewidencjonować czas pracy pracowników.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2005-06-13 21:22:23
    Od: Anna <a...@w...pl>

    iza napisał(a):
> [...]
    > poinformowal pracownika ze godziny sa zle wypelnione tylko dopiero
    > przycisniety podal to jako powod opoznienia w wynagrodzeniu? czy to jest

    trzeba zerknąć do umowy czy jest wyznaczony dzień do którego ma wpłynać
    kasa na konto. Jak jest to szef nie powinien podskakiwac. Jednak jak to
    w życiu bywa niektórzy olewają wszystkich i wszystko.

    Ania

  • 4. Data: 2005-06-13 22:55:54
    Od: "Wielki Kot" <w...@a...pl>

    > Pięknego dnia Mon, 13 Jun 2005 17:04:34 +0200, "iza" <i...@t...pl>
    > zakodował:

    > Nie ma prawa.
    > To obowiązkiem pracodawcy jest ewidencjonować czas pracy pracowników.

    Teoretycznie nie ma, a praktycznie.... szef może wszystko :))

    A jak się nie podoba (o jakże częsty to tekst z ust "szefa"), to wy.......aj

    Ironicznie - Kot ;)

  • 5. Data: 2005-06-14 06:43:16
    Od: "jaQbek" <j...@p...onet.pl>

    > trzeba zerknąć do umowy czy jest wyznaczony dzień do którego ma wpłynać
    > kasa na konto. Jak jest to szef nie powinien podskakiwac.
    A jak nie ma, to obowiązuje termin do 10 - go

  • 6. Data: 2005-06-14 22:02:34
    Od: "www.lkgm.kedra.org" <lkgm@@tlen.pl>

    > Czy szef ma prawo zwlekac 10 dni z wyplata wynagrodzenia podajac jako
    powod

    mi zwleka już 2,5 msc :)

  • 7. Data: 2005-06-16 13:18:23
    Od: "krzysiek" <u...@c...pl>

    Składasz wypowiedzenie z powodu ciężkiego naruszenia obowiązków
    pracowniczych i żądasz odszkodowania w wysokości 3 miesięcznych pensji.
    Uwaga, jeśli dostaniesz następne wynagrodzenie w terminie to nistety już
    jest za późno.

    Krzysiek

  • 8. Data: 2005-06-16 13:27:24
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Przeformatowałem.

    krzysiek napisał(a):
    > Użytkownik "iza" <i...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Składasz wypowiedzenie z powodu ciężkiego naruszenia obowiązków
    > pracowniczych

    Khem, khem, wydaje mi się, czy w powyżej opisanej sytuacji to jednak
    pracodawca, a nie pracownik naruszył obowiązki?
    No chyba, że uważasz, ewentualne, nieprawidłowe wypełnianie nadgodzin za
    ciężkie naruszenie obowiązków pracowniczych... niemniej i tak
    konstrukcja, w której pracownik składa wypowiedzenie z powodu ciężkiego
    naruszenie przez siebie swoich obowiązków wydaje mi się niecodzienna.

    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 9. Data: 2005-06-19 11:18:40
    Od: "WoojeK" <w...@o...pl>

    uciekaj z tej firmy najszybciej jak mozesz
    wiem co mowie UCKIEJAJ !!!!