PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop: 20 czy 26?

  • 1. Data: 2005-06-13 17:44:54
    Temat: urlop: 20 czy 26?
    Od: "kris" <k...@r...pl>

    witam,

    Szukalem w archiwum, szukalem w google ale ciagle nie mam pewnosci,
    i juz sie pogubilem czy lapie sie na 26 dni urlopu czy jeszcze nie.
    Moim zdaniem za 2005 rok przysluguje mi juz 26 dni urlopu.

    W okresie od 01.07.2002 do 31.12.2002 umowa -zlecenie,
    potem od 06.01.2003 umowa o prace na czas nieokreslony,
    nastepnie od 15.11.2004 umowa na czas nieokreslony w nowej firmie
    (w starej firmie mialem wyplacony ekwiwalent za zalegly urlop za caly 2004
    rok)

    Jesli ma to jakies znaczenie to studia skonczylem w 2002
    (ostatni wpis do indeksu byl przez 01.07.2002)
    natomiast obrone pracy magisterskiej mialem dopiero na poczatku 2003 roku

    Z gory dziekuje za potwierdzenie moich przypuszczen
    badz za wyprowadzenie mnie z bledu:)

    Pozdrawiam
    Kris

  • 2. Data: 2005-06-13 18:39:30
    Temat: Re: urlop: 20 czy 26?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 13 Jun 2005 19:44:54 +0200, "kris" <k...@r...pl>
    zakodował:

    >W okresie od 01.07.2002 do 31.12.2002 umowa -zlecenie,

    Nie liczy się.

    >natomiast obrone pracy magisterskiej mialem dopiero na poczatku 2003 roku

    A dokładnie? Bo to ma znaczenie (chyba, że wcześniej miałeś
    licencjat).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2005-06-13 21:40:50
    Od: "Pawlo" <p...@g...pl>

    Jeśli jesteś po studiach i masz przepracowane 2 lata na umowe o prace to
    nalezy ci się 26 dni urlopu. Tak mi ktoś ostatnio tłumaczył.
    Paweł

  • 4. Data: 2005-06-13 21:42:54
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Pawlo <p...@g...pl>
    wystukał[a]:
    > Jeśli jesteś po studiach i masz przepracowane 2 lata na umowe o
    > prace to nalezy ci się 26 dni urlopu. Tak mi ktoś ostatnio tłumaczył.

    Ale te 2 lata to musi być przepracowane _po_ studiach, a nie w trakcie.
    Jeżeli równocześnie studiujesz i uczysz się to liczy się to co jest
    korzystniejsze dla pracownika.
    Tak jest na 100%.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]