PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa zlecenie - jak to jest ?

  • 11. Data: 2006-03-22 21:50:39
    Temat: Re: Umowa zlecenie - jak to jest ?
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>

    Nixe napisał(a):

    > A czy student na studiach zaocznych jest objęty ubezpieczeniem
    > społecznym tak, jak to jest na studiach dziennych?
    > Bo jeśli tak, to faktycznie tryb studiów nie ma wtedy znaczenia.

    Jest ubezpieczony... :)

  • 12. Data: 2006-03-22 21:55:06
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>

    T. napisał(a):
    > witam,
    >
    > Mam pytanie dotyczące umowy zlecenia, jak to z nią narawde jest ? Rozumiem że
    > przy podpisywaniu nie otrzymuje świadczeń socjalnych typu urlopy, premie, itd.

    Jak sie zleceniodawca zgodzi, to dostajesz...

    > Jaki swiadczenia w takim razie są zagwarantowane,

    Dokladnie takie, jakie masz zapisane w umowie...

    co w przypadku choroby,
    > wypadku itd ?

    Jak sam oplacasz sobie ZUS, to dostaniesz kase z ZUSu...

    Kolejne pytanie dotyczy studentów, jeżeli jeszcze studiuje
    > pracodawca zatrudniajac mnie na umowe zlecenie coś zyskuje,

    Tak, nie musi oplacac ZUSu i skladek zdrowotnych -> mniejsze koszty...
    Brak ograniczen stawianych przez Kodeks Pracy...

    oraz czy są jakieś
    > ograniczenia wiekowe dotyczące umowy zlecenia dla studentów ?

    Wiek do 26 roku zycia :)

    Pozdrawiam...

  • 13. Data: 2006-03-23 05:48:18
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Nixe zapodał(-a):
    >W wiadomości <news:dvsdtf$sbp$1@nemesis.news.tpi.pl>
    > A czy student na studiach zaocznych jest objęty ubezpieczeniem społecznym tak, jak
    to jest na studiach dziennych?

    Oczywiście.

    > Bo jeśli tak, to faktycznie tryb studiów nie ma wtedy znaczenia.

    Ano nie ma :-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,