PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nietypowy zakres obowiazkow

  • 1. Data: 2006-03-22 15:47:31
    Temat: Nietypowy zakres obowiazkow
    Od: "martin" <m...@g...com>

    Witam,

    Tak sie zastanawialem czy jest to zgodne z prawem jesli podawm w
    ofercie pracy w zakresie obowiazkow dla np sekreatarki, oprocz pisania
    na maszynie i wygladania z za biurka, robienie loda szefowi (zeby nie
    bylo glupich skojarzen - chodzi o seks oralny)? Podpada to pod jakis
    paragraf?

    pozdro
    m.

  • 2. Data: 2006-03-22 16:02:04
    Temat: Re: Nietypowy zakres obowiazkow
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    martin napisał(a):
> [...]
    > na maszynie i wygladania z za biurka, robienie loda szefowi (zeby nie
    > bylo glupich skojarzen - chodzi o seks oralny)? Podpada to pod jakis

    szef jest tak beznadziejnym facetem, że zadna kobieta nigdy mu nie
    zrobiła laski i musi do tego zmuszać sekretarkę? Zgadłem?

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 3. Data: 2006-03-22 16:16:39
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    martin <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > na maszynie i wygladania z za biurka, robienie loda szefowi (zeby nie
    > bylo glupich skojarzen - chodzi o seks oralny)? Podpada to pod jakis

    Czy ty tak serio czy dla jajec (żeby nie było głupich skojarzeń). Wymuszanie
    na kimś seksu - obojetnie w jaki sposób, także poprzez wykorzystywanie
    zależności służbowej - nazywa się gwałtem i jest ciężkim i surowo karanym
    przestępstwem.

  • 4. Data: 2006-03-22 17:14:18
    Od: "martin" <m...@g...com>

    leszek wrote:

> [...]
    > na kimś seksu - obojetnie w jaki sposób, także poprzez wykorzystywanie
    > zależności służbowej - nazywa się gwałtem i jest ciężkim i surowo karanym

    Ale jakie wymuszanie? Jesli od poczatku by bylo wiadomo ze seks bedzie
    nalezal do obowiazkow pracownika? Czy odbieranie telefonow i sortowanie
    korespondencji to tez jest wymusznie pracy niewolniczej?

    pozdro
    m.

  • 5. Data: 2006-03-22 17:55:41
    Od: "martin" <m...@g...com>

    czarny wrote:

    > szef jest tak beznadziejnym facetem, że zadna kobieta nigdy mu nie
    > zrobiła laski i musi do tego zmuszać sekretarkę? Zgadłem?

    nie zgadles. szef nie ma z tym problemu :P

    pozdro
    m.

  • 6. Data: 2006-03-22 17:56:24
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: leszek [Wed, 22 Mar 2006 16:16:39 +0000 (UTC)]:

    > Wymuszanie na kimś seksu - obojetnie w jaki sposób,
    > także poprzez wykorzystywanie zależności służbowej
    > - nazywa się gwałtem i jest ciężkim i surowo karanym
    > przestępstwem.

    Tak czepiając się szczegółów...

    Wymuszanie seksu poprzez wykorzystanie zależności służbowej
    to np. przelecenie sekretarki pod groźbą wywalenia z roboty.
    Jeśli natomiast ta sama sekretarka ma ochotę się przespać ze
    swoim szefem i go sobie poderwie, to żaden gwałt nie jest.

    Modelki do fotek erotycznych i porno podpisują zwykle jednak
    umowę na temat tego, co będą robić. Nie widziałam więc nie
    wiem jak to jest ujmowane ;-) ale robią to świadomie, więc
    też nie miesza się w to gwaltów.

    Na logikę więc, gdyby sekretarka stwierdziła, że woli zarabiać
    X zł więcej i zgadza się robić za to raz dziennie loda, to ja
    tu nie widzę znamion gwałtu. A nawet znamion przymuszenia czy
    wykorzystania zależności zawodowych - no bo przed podpisaniem
    umowy zależności zawodowych nie ma, prawda?

    Kira

  • 7. Data: 2006-03-22 22:09:56
    Od: "Przemek" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wykorzystania zależności zawodowych - no bo przed podpisaniem
    > umowy zależności zawodowych nie ma, prawda?

    Ale chyba w Polsce nie mozna dyskryminowac ze wzgledu na plec
    wiec jak sie zglosi na to stanowisko mezczyzna i bedzie mial odpowiednie
    kwalifikacje to szef bedzie musial go przyjac :) .

    pzdr

  • 8. Data: 2006-03-22 22:17:37
    Od: "Arek Balwierz" <a...@i...pl>

    Dno!!!!

    nie pozdrawiam
    Jospin
    Uzytkownik "martin" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    s.com...

  • 9. Data: 2006-03-23 08:17:34
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kira <c...@e...wytnij.pl> napisał(a):

> [...]
    > Jeśli natomiast ta sama sekretarka ma ochotę się przespać ze
    > swoim szefem i go sobie poderwie, to żaden gwałt nie jest.

    To się ściga na wniosek poszkodowanej, więc jak nikt się nie skarży i wszyscy
    są zadowoleni, to sprawy nie ma.
    Problem jest dopiero wtedy, gdy kobieta po jakimś czasie szefa oskarzy, że
    wcale ochoty nie miała, a bała się wyrzucenia z pracy czy coś takiego.
    Poniewaz okoliczności (zależnośc słuzbowa szef-podwładny) to potwierdzają, to
    teraz szef musi udowodnic, że tak nie było. Jak nie potrafi, to ma kłopot i to
    nielichy.

    > Modelki do fotek erotycznych i porno podpisują zwykle jednak
    > umowę na temat tego, co będą robić. Nie widziałam więc nie
    > wiem jak to jest ujmowane ;-) ale robią to świadomie, więc
    > też nie miesza się w to gwaltów.

    Jesli jest to spisana umowa, gdzie w zamian za .... otrzymuje się ..., to na
    pewno zaden gwałt to nie jest.

> [...]
    > wykorzystania zależności zawodowych - no bo przed podpisaniem
    > umowy zależności zawodowych nie ma, prawda?

    Hmmm... oferowanie usług seksualnych za pieniądze czy jakies korzyści
    materialne niektórzy nazywają najstarszym zawodem świata i oczywiście gwałtem
    nikt tego nie nazwie. Ale nawet prostytutki nie mozna gwałcić, jak się nie
    zgadza, to nie można na siłę czy grożbami wymuszac.

  • 10. Data: 2006-03-26 07:29:12
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    Przemek in <dvsi2r$bsh$1@nemesis.news.tpi.pl> wrote:

    > Ale chyba w Polsce nie mozna dyskryminowac ze wzgledu na plec
    > wiec jak sie zglosi na to stanowisko mezczyzna i bedzie mial odpowiednie
    > kwalifikacje to szef bedzie musial go przyjac :) .

    A jak będzie gey'em to odrzucenie go może pociągnąć za sobą sprawę o
    dyskryminację mniejszości seksualnych?

    --
    Tomasz Motyliński