PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa zlecenie i czas pracy. › Re: Umowa zlecenie i czas pracy.
    From: "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa zlecenie i czas pracy.
    Date: Mon, 22 Dec 2003 13:47:30 +0100

    Użytkownik Andrzej Woźniak <w...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bs6l1l$plv$...@i...gazeta.pl...
    > Kolega pracuje w firmie X na umowę o pracę. Jednocześnie z firmą Y
    podpisał
    > umowę zlecenie. Umowa przewiduje opiekę nad sprzętem komputerowym w
    firmie.
    > W momencie podpisywania umowy w firmie Y było ustalone (ustnie) że
    obowiązki
    > jakie nakłada na kolegę umowa zlecenie, ten będzie wykonywał w swoim
    wolnym
    > czasie. Umowa pisemna nie przewiduje żadnych ram czasowych wykonywania
    pracy
    > dla firmy Y.

> [...]

    I jeszcze jedno. Firma Y odgraża się że obciąży kolegę za przestoje w swojej
    pracy spowodowane - jak oni to określają - niewywiązywaniem się z podpisanej
    umowy.

    Czy oni mogą to zrobić? Gościu podpisał umowę w dobrej wierze, zakładając że
    umowa - zlecenie nie nakłada na niego obowiązku pracy od-do. Teraz wydaje
    się, że znalazł się w sytuacji bez wyjścia. Właściciel firmy Y poinformował
    go wręcz, że właściwie to powinien on przesiadywać od rana do późnego
    wieczora w firmie - tak, aby być pod ręką, kiedy nastąpi jakaś awaria.

    pozdr
    AW