PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa zlecenie i czas pracy. › Re: Umowa zlecenie i czas pracy.
  • Data: 2003-12-23 21:45:15
    Temat: Re: Umowa zlecenie i czas pracy.
    Od: Olgierd <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niejaki(a) Andrzej Woźniak w wiadomości <bs6l1l$plv$1@inews.gazeta.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Przejrzałem kodeks cywilny, odnośnie zawierania zleceń, ale nie znalazłem
    > odpowiedzi na to pytanie.

    Wystarczało ustalić w umowie, że wykonawcy przysługuje 6 godzin na
    reakcję albo że ustalone wynagodzenie obejmuje np. ryczałt 12 godzin
    usług.
    Nie widząc umowy mogę powiedzieć, że jest źle sformułowana (z punktu
    widzenia wykonawcy), skoro powoduje takie problemy.
    Wypowiedzieć albo zmienić.

    --
    Olgierd
    listel: cpt [kropka] hook [at] wp [kropka] pl