PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa zlecenie i czas pracy. › Re: Umowa zlecenie i czas pracy.
  • Data: 2003-12-23 01:15:22
    Temat: Re: Umowa zlecenie i czas pracy.
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 22 Dec 2003 19:41:25 +0100, "Alina"
    <a...@p...one_nospam_t.pl> wrote:

    >Jeżeli jednak
    >treść umowy zlecenia to tylko "Opieka nad sprzętem komputerowym", należy ją
    >uściślić przez wpisanie dodatkowych warunków, np. takich:
    >1. Zleceniobiorca jest zobowiązany do sprawdzania prawidłowego działania
    >sprzętu raz w tygodniu np. w poniedziałek, lub 3 razy w tygodniu, np. w
    >poniedziałek, środę i piątek - w godzinach od 18:00 do 20:00.
    >2. W przypadku awarii zleceniobiorca zobowiązany jest przystąpić do jej
    >usunięcia w czasie np. 3 godzin od zawiadomienia.
    Ja tego typu uscislenia mialem w dokumencie pt "wskazowki dla
    zleceniobiorcy dot. wykonania zlecenia" czy jakos tak, podpisanego
    przez obie strony. W samym zleceniu byla tylko "opieka nad sprzetem i
    oprogramowaniem zainstalowanym u zleceniedawcy" (no i wynagrodzenie)

    WAM
    --
    Na Sylwestra nad morze? www.nadmorze.pl