PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o pracę na urlopie bezpłatnym

  • 1. Data: 2006-12-18 13:10:10
    Temat: Umowa o pracę na urlopie bezpłatnym
    Od: szymeG <s...@w...pl>

    Witam,

    Planuje wziąść urlop bezpłatny w jednej firmie by móc w drugiej zacząć
    pracę (taka forma zabezpieczenia gdyby coś się stało). Mam pytanie: czy
    biorąc bezpłatny mogę podpisać umowę o pracę z inną firmą - nie jest to
    firma konkurencyjna? (z tego co się orientuje to pracodawca udzielając mi
    bezpłatnego wyraża na to zgodę) - to tak dla upewnienia. Jeśli tak to na
    jaki okres czasu mogę podpsiać drugą umowę - czy może być to czas
    nieokreślony?

    szymeG

  • 2. Data: 2006-12-18 13:29:47
    Temat: Re: Umowa o pracę na urlopie bezpłatnym
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Nikt nie broni pracy na kilku etatach i nie ma to nic wspólnego z wzięciem
    urlopu. Gdybyś był na urlopie płatnym lub nie był wogóle na urlopie to także
    mógłbyś podpisać umowę na dowolnie określony lub nieokreślony okres czasu
    --
    Jackare