PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypełnianie PITu

  • 1. Data: 2006-12-17 16:51:25
    Temat: wypełnianie PITu
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    widzieliście gdzieś w sieci jakiś poradnik wypełniania PIT?
    czy trzeba sięgać do bliżej niesprecyzowanych ustaw...

  • 2. Data: 2006-12-17 18:40:30
    Temat: Re: wypełnianie PITu
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 17 Dec 2006 17:51:25 +0100, "identyfikator:
    20040501" <N...@o...eu> zakodował:

    >widzieliście gdzieś w sieci jakiś poradnik wypełniania PIT?

    Tak. Są też załącznikami do samego PITa (zarówno w wersji papierowej
    jak i elektronicznej).

    >czy trzeba sięgać do bliżej niesprecyzowanych ustaw...

    Do jak najbardziej sprecyzowanych ustaw.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2006-12-17 19:21:44
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > Do jak najbardziej sprecyzowanych ustaw.

    a mógłbyś nakreślić jakieś kierunki poszukiwań?

  • 4. Data: 2006-12-17 19:51:52
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    w <em3sol$akc$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

    > widzieliście gdzieś w sieci jakiś poradnik wypełniania PIT?
    > czy trzeba sięgać do bliżej niesprecyzowanych ustaw...

    Z każdym PITem dostaje się instrukcję.
    Ona jest prosta i nawet łopatologiczne napisana. Problemy zaczynają
    się przy dajmy nato 3 różnych PITach od pracodawcy, z różnymi numerkami.
    Do gazetek bywają dołączone programy do wypełniania, na przykład do
    Rzeczpospolitej, ale akurat ten a RP jest okdr.
    U mnie kończy się to zrobieniem arkusza kalkulacyjnego do wyliczenia
    PITa i przepisaniem wartości do programu, który służy do wydrukowania
    formularza.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 5. Data: 2006-12-18 07:08:00
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu identyfikator: 20040501 porozsypywal nastepujace haczki:
    pl.soc.prawo.podatki oraz www.mf.gov.pl
    --
    badzio

  • 6. Data: 2006-12-18 16:27:49
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 17 Dec 2006 20:21:44 +0100, "identyfikator:
    20040501" <N...@o...eu> zakodował:

    >a mógłbyś nakreślić jakieś kierunki poszukiwań?

    Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych (PIT).