PracaGrupypl.praca.dyskusje › Lewe listy

  • 1. Data: 2006-12-17 13:29:41
    Temat: Lewe listy
    Od: "-{ Bolek }-" <a...@n...pl>

    Czy ktoś może mi odpowiedzieć, czy lewe listy obecności za pracę w dni wolne
    to normalka.
    Po zakończeniu miesiąca są niszczone.

  • 2. Data: 2006-12-17 14:44:20
    Temat: Re: Lewe listy
    Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl>

    Użytkownik "-{ Bolek }-" napisał:
    > Czy ktoś może mi odpowiedzieć, czy lewe listy obecności za pracę w dni
    wolne
    > to normalka.
    > Po zakończeniu miesiąca są niszczone.

    Normalne to może nie jest ale dosyć powszechne ;)

    P.

  • 3. Data: 2006-12-17 15:01:51
    Od: tumek <t...@i...com>

    Dnia Sun, 17 Dec 2006 14:29:41 +0100, -{ Bolek }- napisał(a):

    > Czy ktoś może mi odpowiedzieć, czy lewe listy obecności za pracę w dni wolne
    > to normalka.
    > Po zakończeniu miesiąca są niszczone.

    np w kauflandzie heh ,cos o tym wiem
    --
    pozdro
    tumek

  • 4. Data: 2006-12-17 16:43:05
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:em3gv1$e73$1@nemesis.news.tpi.pl -{ Bolek }-
    <a...@n...pl> pisze:

    > Czy ktoś może mi odpowiedzieć, czy lewe listy obecności za pracę w dni
    > wolne to normalka.
    Co to znaczy "lewe"? Na czym ta "lewość" polega? Jeśli znaczy to, co myślę,
    to tych list nie ma prawa być. Przecież nikt normalny nie podpisałby "lewej"
    listy obecności i tym samym one nie istnieją.

    > Po zakończeniu miesiąca są niszczone.
    To już całkiem nie rozumiem. Po co tworzyć dokument, który będzie
    zniszczony?

    Jotte

  • 5. Data: 2006-12-17 18:36:02
    Od: "@ndre" <a...@n...pl>

> [...]

    > podpisałby "lewej" listy obecności i tym samym one nie istnieją.

    > To już całkiem nie rozumiem. Po co tworzyć dokument, który będzie

    To całkiem proste. Wiadomo kiedy ktoś był w pracy /nadgodziny/,
    a niszczone z uwagi na Urząd Skarbowy, bo znaczna część wynagrodzenia
    wypłacana jest z ręki do ręki /nieopodatkowana/.

  • 6. Data: 2006-12-18 13:54:29
    Od: Michał <B...@p...onet.pl>

    > To całkiem proste. Wiadomo kiedy ktoś był w pracy /nadgodziny/,
    > a niszczone z uwagi na Urząd Skarbowy, bo znaczna część wynagrodzenia
    > wypłacana jest z ręki do ręki /nieopodatkowana/.

    Po drugie: jak ktos ci nie wypłaci za nadgodziny to sobie możesz chodzić do
    sądu jak i tak na oficjalnej liście masz wolne np. w sobote. Oczywiście
    możesz znaleźc frajera który poswiadczy ze byłes ale wątpie żeby sprawa się
    szybko zakończyła, po drugie jak ktos ci pomorze to sam straci prace...Na
    mojej manofakturze był większy kosmos. Podczas podpisywania umowy o prace
    podpisywało się "inblanko" text tupu " Proszę o zwolnienie z pracy od dnia
    (tu puste pole). Jak chciałbyś przynieść L4 albo coś by ci się nie podobało
    to wiesz co cię czeka...Raz szefostwo użyło tego: facetowi na nogę spadło 50
    kg na odlewni, połamał palce i chciał 100% chorobowego bo stało się to na
    terenie zakładu. Kierownik na to "To po co się kręciłeś na zakładzie jak od
    wczoraj nie pracowałeś " Mam nadzieje że taki skur**** będzie coraz mniej.

  • 7. Data: 2006-12-18 13:58:34
    Od: "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl>

    > Czy ktoś może mi odpowiedzieć, czy lewe listy obecności za pracę w dni
    > wolne to normalka.
    > Po zakończeniu miesiąca są niszczone.

    Nie takie rzeczy świat widział.
    Aczkolwiek to nielegalne.

    --
    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/

  • 8. Data: 2006-12-18 18:26:25
    Od: "-{ Bolek }-" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Michał" <B...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > terenie zakładu. Kierownik na to "To po co się kręciłeś na zakładzie jak

    Nie wiem, czy dożyję dnia kiedy będę mieszkał w normalnym kraju.
    Pozdrawiam.
    @ndre

  • 9. Data: 2006-12-18 19:33:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:em66sj$hvp$1@news.onet.pl Michał
    <B...@p...onet.pl> pisze:

    > Podczas podpisywania
    > umowy o prace podpisywało się "inblanko" text tupu " Proszę o zwolnienie
    > z pracy od dnia (tu puste pole).
    Niesłychane! Toż trzeba być kretynem do kwadratu, żeby będąc dorosłym coś
    takiego podpisać.

> [...]
    > chorobowego bo stało się to na terenie zakładu. Kierownik na to "To po
    > co się kręciłeś na zakładzie jak od wczoraj nie pracowałeś "
    Ktoś, kto podpisał taki papier właściwie zasłużył na swój los - bowiem sam
    go sobie w swej głupocie zgotował.

    > Mam
    > nadzieje że taki skur**** będzie coraz mniej.
    Najpierw musi ubyć ochotników na ich ofiary.

    Jotte

  • 10. Data: 2006-12-18 21:13:26
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    > Taki sposób faktycznie jest ciekawy i zapewne skuteczny,

    ty to jesteś prowokator