PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umiejętności sekretarek.

  • 31. Data: 2003-06-28 23:19:50
    Temat: Re: Umiejętności sekretarek.
    Od: "Jony" <j...@s...uci.agh.edu.pl>

    > Ja nadal uważam iż sekretarka powinna znać dobrze obsługę worda a nie
    > tylko napisać parę linijek.

    Może wszystkie sekretarki używają Latexa a nie Worda.
    :)
    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2003-06-29 09:22:30
    Od: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "Siara" <e...@w...pl> napisał w wiadomości news:bdl1e5$o74
    > W podstawówce to Ty komputera na oczy nie widziałaś!!!
    Ale w szkole średniej już tak :)

    Iza

  • 33. Data: 2003-06-30 06:42:59
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    Mój drogi Panie ja nie kwestonuje iż sekretarka nie musi pisać w Wordzie.
    Pan również nie rozumie mojej wypowiedzi.
    Jedno jest jasne pisać tekst ze spacjami jest "trudne" i trochę nielogioczne
    skoro można formatować. Ale rozwodzić się i jęczeć tak jak Pan nad jedną
    błachą sprawą nie jest dla mnie logioczne. Widzi Pan wyznaję zasadę jest
    tyle innych ważniejszych żeczy na świecie że nie warto zajmować się
    blachostkami. np dzieci w Etiopii umierają z głodu. a po drugie - Zyj i daj
    żyć innym.
    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia pracy:)
    M.

  • 34. Data: 2003-06-30 06:46:16
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    Wkradł się mały chochlik oczywiście" rzeczy" piszemy jak zawsze przez "rz"
    a nie przez "ż":) co uczyniłam w poprzednim liście.
    Z góry przepraszam za ten karygodny bład:)

  • 35. Data: 2003-06-30 09:13:33
    Temat: Odp: Umiejętności sekretarek.
    Od: "Siara" <e...@w...pl>

    Użytkownik Iza <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bdmauc$rui$...@a...news.tpi.pl...

    > Ale w szkole średniej już tak :)
    >
    > Iza

    Tak komputery tam były. Tylko ciężko mówić o nauce, kiedy informatyka była
    przez jeden semestr. Cieszę się niezmiernie, że miałem wtedy kompa w domu.

    --
    Pozdrawiam Siara
    press: e...@w...pl