PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmiejętności sekretarek. › Re: Umiejętności sekretarek.
    From: "KK" <m...@n...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umiejętności sekretarek.
    Date: Mon, 30 Jun 2003 08:42:59 +0200

    Mój drogi Panie ja nie kwestonuje iż sekretarka nie musi pisać w Wordzie.
    Pan również nie rozumie mojej wypowiedzi.
    Jedno jest jasne pisać tekst ze spacjami jest "trudne" i trochę nielogioczne
    skoro można formatować. Ale rozwodzić się i jęczeć tak jak Pan nad jedną
    błachą sprawą nie jest dla mnie logioczne. Widzi Pan wyznaję zasadę jest
    tyle innych ważniejszych żeczy na świecie że nie warto zajmować się
    blachostkami. np dzieci w Etiopii umierają z głodu. a po drugie - Zyj i daj
    żyć innym.
    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia pracy:)
    M.