PracaGrupypl.praca.dyskusjeUdzielanie odmowy zatrudnienia › Re: Udzielanie odmowy zatrudnienia
    From: "macko42" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Udzielanie odmowy zatrudnienia
    Date: Wed, 7 Sep 2005 11:07:23 +0000 (UTC)

    Efendi <f...@r...di> napisał(a):

> [...]
    [...]
    > Jesteś w innej sytuacji niż ja. Masz inne oferty i możesz zwyczajnie wycofać
    > swoją kandydaturę z tej firmy, jeśli chcesz im zakomunikować w jakiś sposób,
    > że takie przeciąganie sprawy ci nie odpowiada i żeby na ciebie nie liczyli.

    nie w tym rzecz, zeby sie obrazic i trzasnac drzwiami.
    ta oferta z kilku wzgledow mi odpowiada i (chyba) jestem nia ciagle
    zainteresowany.

    > Uważam, że wyznaczanie terminu ma sens jeśli decyzja ma być na "tak".
    > Nieudzielenie odpowiedzi na "tak" jest odpowiedzią na "nie",
    czyli z jednej
    > strony zwalnia z kandydata z obowiązku dalszego oczekiwania na decyzję
    > (jeśli ma inny wybór), z drugiej strony nie padło ostateczne "nie", więc
    > daje nadzieję człowiekowi, który ma czas czekać.

    no wlasnie, ze np. w moim przypadku tak nie jest.
    czas minal, odpowiedzi nie ma. Na "nie" tez.

    W ogole zyczylbym sobie zawsze dostawac jakas odpowiedz, nawet jesli ma
    byc ona "nie". Wiem na czym stoje, po co sie zastanawiac "a moze jeszcze
    odpowiedza", "a moze moja oferta gdzies przepadla" itd.
    Nie bardzo rozumiem Twoje podejscie: zadajesz firmie pytanie "czy jestescie
    zainteresowani moja oferta pracy?" i nie chcesz odpowiedzi?
    Ze odmowa jest przykra? e tam, ich strata :)