PracaGrupypl.praca.dyskusje › Trzeba miec ze trzy dyplomy

  • 1. Data: 2004-06-06 19:30:43
    Temat: Trzeba miec ze trzy dyplomy
    Od: "Andrzej B." <h...@o...pl>

    Jako, ze czasowo pozostaje bez przydzialu sluzbowego, postanowilem, ze to ja
    bede szukal pracy a nie na odwrot. Praca czlowieka uszlachetnia i czlowiek
    zadnej pracy nie powinien sie bac. Zlozylem wiec CV do pewnej duzej firmy
    sprzedajacej cedeki, filmi dvd, ksiazki i gazety. Potrzebowali sprzedawcy, na
    pol etatu, od muzyki i filmikow. Wymagania (min. srednie, znajmosc branzy
    muzycznej i filmowej, mile widziana obsluga komputera) spełniam z przebiciem.
    Widocznie jednak bylem w bledzie. Mija 2 tygodnie, a jakos nikt mnie nie
    wolala do tej firmy na rozmowke. Tak sobie mysle, ze musial byc ktos lepszy.
    Po ekonomii, informatyce i szkole filmowej w Lodzi. Tak sie zastanawiam, czy
    nie zadzwonic do szefostwa tej firmy i nie spytac sie, czy faktycznie
    pojedynczy magister, to za malo, by handlowac muzyka i filmem?
    Co radzicie?
    Pozdro
    Andrzej B.
    www.media.prv.pl

  • 2. Data: 2004-06-06 19:46:58
    Temat: Re: Trzeba miec ze trzy dyplomy
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

> [...]
    > nie zadzwonic do szefostwa tej firmy i nie spytac sie, czy faktycznie
    > pojedynczy magister, to za malo, by handlowac muzyka i filmem?

    po prostu wiedza ze by musieli ci wiecej zaplacic i trudniej bedzie toba
    sterowac:)

    taki madry jestes (po 3 kierunkach) a takiej prostej rzeczy nie mozesz
    pojac:)

  • 4. Data: 2004-06-06 19:59:37
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 6 Jun 2004 21:30:43 +0200, Andrzej B. <h...@o...pl>
    napisał:

    > Wymagania (min. srednie, znajmosc branzy
    > muzycznej i filmowej, mile widziana obsluga komputera) spełniam z
    > przebiciem.
    > Widocznie jednak bylem w bledzie.

    Moze bylo pare osob, ktore w czasie gdy Ty studiowales pracowaly na
    podobnych stoiskach w Emik-u i one sie zalapaly?
    Jesli stanowisko nie jest rozwojowe, to dyplom raczej przeszkadza -
    "zanjdzie inna prace i pojdzie sobie"

    --
    pzdr. Krzysztof

    #naprawmy gospodarke - Lista nr 5 #

  • 3. Data: 2004-06-06 19:59:37
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

  • 5. Data: 2004-06-06 21:42:11
    Od: Jerzy Dusk <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl>

    Andrzej B. pisze:
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

> [...]
    > muzycznej i filmowej, mile widziana obsluga komputera) spełniam z przebiciem.
    [...]

    Jesteś za dobry. Z takim wykształceniem przebijasz szefów. Moja znajoma
    przyciśnięta brakiem pracy chciała pracować w empiku nawet jako
    sprzedawca. Złożyła papiery. Na rozmowie dyrektorka (czy ktoś tam na
    wyższym stnowisku) z jadem w ustach powiedziała jej wprost: 'co pani
    sobie wyobraża, że dyrektora wygryzie? co by pani chciała. nic z tego'.
    Od swojej koleżnaki pracującej tam, usłyszała też pogłoskę, że
    'wyglądała za bardzo na co najmniej dyrektora'. Wszystko jasne. Zawiść
    bezinteresowna.

    Jerzy

  • 6. Data: 2004-06-06 23:18:27
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

    > Tak sie zastanawiam, czy
    > nie zadzwonic do szefostwa tej firmy i nie spytac sie, czy faktycznie
    > pojedynczy magister, to za malo, by handlowac muzyka i filmem?

    bycie handlowcem to zupełnie inna sprawa niż posiadanie papierków mgr itp.
    Może o to chodziło. Nieskończoność papierków nie zrobi z kogoś dobrego
    handlowca. Oczywiście poruszone w wyższych postach aspekty też mają
    znaczenie...

    TJ

  • 7. Data: 2004-06-07 10:46:41
    Od: "Qwerty38" <r...@s...com.pl>

    Użytkownik "Andrzej B." <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pol etatu, od muzyki i filmikow. Wymagania (min. srednie, znajmosc branzy
    > muzycznej i filmowej, mile widziana obsluga komputera) spełniam z

    Ja jestem Po handlu zagranicznym z praktyką na zachodzie i doswiadczeniem
    kierowniczym w Polsce. Cyba rzeczywiscie boja się konkurencji, bo od roku
    szuka pracy adekwatnej do wykształcenia i doswiadczenia

    Roman