PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie umowy o prace

  • 1. Data: 2004-06-06 17:24:04
    Temat: wypowiedzenie umowy o prace
    Od: epox <e...@m...one.pl>

    Witam
    czy moglbys ktos podac linka gdzie znajde jakis przykladowe pisemko
    odnosnie wypowiedzenia umowy o prace.. co w takim pismnie sie powinno
    znalezc .. mam umowe na czas okreslony z mozilwoscia 2 tygodniowego
    wypowiedzenia
    pozdrawiam
    epox

  • 2. Data: 2004-06-06 19:09:08
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy o prace
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    na mocy punktu xxx wypowiadam umowe xxx z dnia xxxx.
    Zodnie z istniejacymi przepisami umowa wygasa z dniem xxx.
    z powazaniem
    podpisy, laurki, ucalowania,

    jak bylo to wczesniej zawarte w jakiejs czesci umowy, to mozesz sie
    zobowiazac do rozliczenia z powierzonych materialów/sprzetu itp.

    gromax

  • 3. Data: 2004-06-07 00:03:06
    Od: "Arkadiusz Lipiec" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > jak bylo to wczesniej zawarte w jakiejs czesci umowy, to mozesz sie
    > zobowiazac do rozliczenia z powierzonych materialów/sprzetu itp.

    Mój znajomy kiedyś, nie powiem jaka firma, woził się z wypowiedzeniem jakiś
    czas. Nie chcieli mu przyjąć bo... według firmy w wypowiedzeniu mój znajomy
    powołał się na nie ten punkt co trzeba... Moim zdaniem nie trzeba pisać
    żadnych punktów, tylko "Z dniem xxxx wypowiadam umowę o pracę. Umowa wygasa
    dn. xxx w przeciągu xxx miesięcy od niniejszego wypowiedzenia na mocy [prawa
    pracy/terminu określonego w umowie].

    Całuski, pozdrowienia... xxxx

    Aluś