PracaGrupypl.praca.dyskusjeTrzeba miec ze trzy dyplomy › Re: Trzeba miec ze trzy dyplomy
    From: Jerzy Dusk <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Trzeba miec ze trzy dyplomy
    Date: Sun, 6 Jun 2004 23:42:11 +0200

    Andrzej B. pisze:
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    > Jako, ze czasowo pozostaje bez przydzialu sluzbowego, postanowilem, ze to ja
    > bede szukal pracy a nie na odwrot. Praca czlowieka uszlachetnia i czlowiek
    > zadnej pracy nie powinien sie bac. Zlozylem wiec CV do pewnej duzej firmy
    > sprzedajacej cedeki, filmi dvd, ksiazki i gazety. Potrzebowali sprzedawcy, na
    > pol etatu, od muzyki i filmikow. Wymagania (min. srednie, znajmosc branzy
    > muzycznej i filmowej, mile widziana obsluga komputera) spełniam z przebiciem.
    [...]

    Jesteś za dobry. Z takim wykształceniem przebijasz szefów. Moja znajoma
    przyciśnięta brakiem pracy chciała pracować w empiku nawet jako
    sprzedawca. Złożyła papiery. Na rozmowie dyrektorka (czy ktoś tam na
    wyższym stnowisku) z jadem w ustach powiedziała jej wprost: 'co pani
    sobie wyobraża, że dyrektora wygryzie? co by pani chciała. nic z tego'.
    Od swojej koleżnaki pracującej tam, usłyszała też pogłoskę, że
    'wyglądała za bardzo na co najmniej dyrektora'. Wszystko jasne. Zawiść
    bezinteresowna.

    Jerzy