PracaGrupypl.praca.dyskusje › Londyn - Galway jak najtaniej ????

  • 1. Data: 2004-06-06 12:43:09
    Temat: Londyn - Galway jak najtaniej ????
    Od: "Xawery" <z...@w...pl>

    Witam wszystkich.

    Mam pytanie. Za okolo 3 tygodnie lece z Wawy na lotnisko Londyn Stansted.
    Chcialbym sie dostac z tamtad jak najtaniej do Galway w Irlandii. Moze macie
    jakies doswiadczenie w tej dziedzinie. Interesuje mnie u jakiego przewoznika
    jest najtaniej i mniej wiecej ile taka podroz w 1 strone bedzie kosztowala. Z
    gory bardzo dziekuje za odpowiedz.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-06-07 07:07:57
    Temat: Re: Londyn - Galway jak najtaniej ????
    Od: "RR" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Xawery" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mam pytanie. Za okolo 3 tygodnie lece z Wawy na lotnisko Londyn Stansted.
    > Chcialbym sie dostac z tamtad jak najtaniej do Galway w Irlandii.

    National Express - L 58,50 Podroz trwa 18-19 h, 3 przesiadki
    szczegoly na http://www.nationalexpress.com

    Pozdrawiam i zycze powodzenia
    RR

  • 3. Data: 2004-06-07 15:31:58
    Od: "Xawery" <z...@w...pl>

    bardzo dziekuje za info. nie wiesz przypadkiem jaki jest tam przelicznik na
    euro ?? Zaopatrzylem sie wlasnie w ta walute, a moze bardziej oplacaloby mi
    sie kupic funty zeby nie stracic na kursie. z gory dzieki za odpoiedz :)

  • 4. Data: 2004-06-09 16:35:29
    Od: "RR" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    mi
    > sie kupic funty zeby nie stracic na kursie. z gory dzieki za odpoiedz :)

    Nie ma sprawy :). Z tego co sie orientuje to bilety mozna zabukowac on line,
    jezeli chodzi Tobie o to, zeby miec juz na miejscu zamiast funtow euro, to
    nie potrafie odpowiedziec. Ja jechalam z funtami i zle na tym nie wyszlam :)

    pozdrawiam
    RR