PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV i zdjęcie - po której stronie??

  • 1. Data: 2004-06-06 15:43:17
    Temat: CV i zdjęcie - po której stronie??
    Od: "lipka" <r...@p...onet.pl>

    No właśnie. Ktos może mi powiedzieć po której stronie wkleić zdjęcie?? U góry
    po prawej czy po lewej?? Czy jest to bez zanczenia???

  • 2. Data: 2004-06-06 16:15:59
    Temat: Re: CV i zdjęcie - po której stronie??
    Od: "pawlica_grupa" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lipka" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > No właśnie. Ktos może mi powiedzieć po której stronie wkleić zdjęcie?? U
    góry
    > po prawej czy po lewej?? Czy jest to bez zanczenia???

    A czy to ważne? byleby ładnie całość się prezentowała! (Ja osobiście miałem
    po prawej)
    pawlica

  • 3. Data: 2004-06-06 19:32:12
    Od: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to 6 Jun 2004 17:43:17 +0200, gdy "lipka"
    <r...@p...onet.pl> napisał:

    >No właśnie. Ktos może mi powiedzieć po której stronie wkleić zdjęcie?? U góry
    >po prawej czy po lewej?? Czy jest to bez zanczenia???

    "Marysia wkleiła zdjęcie po lewej stronie i przez osiem lat nie mogła
    znaleźć pracy. Tomek wkleił zdjęcie tak samo, tyle że dodał 2cm
    margines, szukał pracy przez 12 lat. Jacek wkleił zdjęcie po środku i
    już pracuje (zmywa) w Stanach. Zosia wkleiła po prawej i po 2 tygodniach
    dostała ofertę na 2500 brutto".

    Sugerowałbym aby pomyśleć o treści CV...

    Po wydrukowaniu pokaż paru ludziom
    - czy jest czytelne
    - czy można się od razu zorientować, kim jesteś i czego szukasz.
    - czy robisz sympatyczne wrażenie:)

    pzdr
    r.

    ps. ja umieszczałem po prawej :-)

  • 4. Data: 2004-06-06 20:18:42
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    > No właśnie. Ktos może mi powiedzieć po której stronie wkleić zdjęcie?? U
    góry
    > po prawej czy po lewej?? Czy jest to bez zanczenia???
    jest jeszcze 3 mozliwosc- po srodku , ja wlasnie tak mam.
    --
    PozdKa
    ** Wartość moralna naszych czynów

  • 5. Data: 2004-06-06 21:33:15
    Od: Jerzy Dusk <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl>

    Robert Drózd pisze:
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

> [...]
    > margines, szukał pracy przez 12 lat. Jacek wkleił zdjęcie po środku i
    > już pracuje (zmywa) w Stanach. Zosia wkleiła po prawej i po 2 tygodniach

    :-DDDDDD

    Jerzy

  • 6. Data: 2004-06-06 21:35:07
    Od: Jerzy Dusk <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl>

    lipka pisze:
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    > No właśnie. Ktos może mi powiedzieć po której stronie wkleić zdjęcie?? U góry
    > po prawej czy po lewej?? Czy jest to bez zanczenia???

    Zależy które oko dominujące ma potencjalny pracodawca.

    Jerzy

  • 7. Data: 2004-06-06 21:35:53
    Od: Jerzy Dusk <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl>

    Katalizator pisze:
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    > Użytkownik "lipka" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > góry
    > jest jeszcze 3 mozliwosc- po srodku , ja wlasnie tak mam.

    Pośrodku? Takiej wersji tego jeszcze nie widziałem, ale nie odrzucam.

    Jerzy

  • 8. Data: 2004-06-07 06:27:17
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    > Pośrodku? Takiej wersji tego jeszcze nie widziałem, ale nie odrzucam.

    I wlasnie takiej reakcji sie spodziewam :)
    --
    PozdKa