1. Data: 2004-06-06 15:43:17
Temat:CV i zdjęcie - po której stronie??
Od:"lipka" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie. Ktos może mi powiedzieć po której stronie wkleić zdjęcie?? U góry
po prawej czy po lewej?? Czy jest to bez zanczenia???

2. Data: 2004-06-06 16:15:59
Temat:Re: CV i zdjęcie - po której stronie??
Od:"pawlica_grupa" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lipka" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> No właśnie. Ktos może mi powiedzieć po której stronie wkleić zdjęcie?? U
góry
> po prawej czy po lewej?? Czy jest to bez zanczenia???

A czy to ważne? byleby ładnie całość się prezentowała! (Ja osobiście miałem
po prawej)
pawlica

3. Data: 2004-06-06 19:32:12
Od:Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się to 6 Jun 2004 17:43:17 +0200, gdy "lipka"
<r...@p...onet.pl> napisał:

>No właśnie. Ktos może mi powiedzieć po której stronie wkleić zdjęcie?? U góry
>po prawej czy po lewej?? Czy jest to bez zanczenia???

"Marysia wkleiła zdjęcie po lewej stronie i przez osiem lat nie mogła
znaleźć pracy. Tomek wkleił zdjęcie tak samo, tyle że dodał 2cm
margines, szukał pracy przez 12 lat. Jacek wkleił zdjęcie po środku i
już pracuje (zmywa) w Stanach. Zosia wkleiła po prawej i po 2 tygodniach
dostała ofertę na 2500 brutto".

Sugerowałbym aby pomyśleć o treści CV...

Po wydrukowaniu pokaż paru ludziom
- czy jest czytelne
- czy można się od razu zorientować, kim jesteś i czego szukasz.
- czy robisz sympatyczne wrażenie:)

pzdr
r.

ps. ja umieszczałem po prawej :-)

4. Data: 2004-06-06 20:18:42
Od:"Katalizator" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie. Ktos może mi powiedzieć po której stronie wkleić zdjęcie?? U
góry
> po prawej czy po lewej?? Czy jest to bez zanczenia???
jest jeszcze 3 mozliwosc- po srodku , ja wlasnie tak mam.
--
PozdKa
** Wartość moralna naszych czynów

5. Data: 2004-06-06 21:33:15
Od:Jerzy Dusk <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Drózd pisze:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

> [...]
> margines, szukał pracy przez 12 lat. Jacek wkleił zdjęcie po środku i
> już pracuje (zmywa) w Stanach. Zosia wkleiła po prawej i po 2 tygodniach

:-DDDDDD

Jerzy

6. Data: 2004-06-06 21:35:07
Od:Jerzy Dusk <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl> szukaj wiadomości tego autora

lipka pisze:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

> No właśnie. Ktos może mi powiedzieć po której stronie wkleić zdjęcie?? U góry
> po prawej czy po lewej?? Czy jest to bez zanczenia???

Zależy które oko dominujące ma potencjalny pracodawca.

Jerzy

7. Data: 2004-06-06 21:35:53
Od:Jerzy Dusk <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katalizator pisze:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

> Użytkownik "lipka" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> góry
> jest jeszcze 3 mozliwosc- po srodku , ja wlasnie tak mam.

Pośrodku? Takiej wersji tego jeszcze nie widziałem, ale nie odrzucam.

Jerzy

8. Data: 2004-06-07 06:27:17
Od:"Katalizator" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pośrodku? Takiej wersji tego jeszcze nie widziałem, ale nie odrzucam.

I wlasnie takiej reakcji sie spodziewam :)
--
PozdKa