PracaGrupypl.praca.dyskusje › uwaga!!

  • 1. Data: 2004-06-06 20:46:18
    Temat: uwaga!!
    Od: "kinga gintowt" <b...@g...pl>

    w krakowie i olkuszu grasuje nieuczciwa firma CAMELEO ktora nie wyplaca
    pieniedzy swoim hostessom!!

  • 2. Data: 2004-06-06 22:12:19
    Temat: Re: uwaga!!
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    kinga gintowt wrote:

    > w krakowie i olkuszu grasuje nieuczciwa firma CAMELEO ktora nie wyplaca
    > pieniedzy swoim hostessom!!

    O, to nawet nazwę sobie dobrali adekwatnie. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 3. Data: 2004-06-06 23:51:45
    Od: "Arkadiusz Lipiec" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kinga gintowt <b...@g...pl> napisał(a):

    > w krakowie i olkuszu grasuje nieuczciwa firma CAMELEO ktora nie wyplaca
    > pieniedzy swoim hostessom!!

    Ja w sprawie netykiety.
    1) treść przystająca do tematu grupy jednak:

    TEMAT powinien jak najkrócej i najbardziej treściwie oddawać zawartość posta.
    Np. po zapisie "Uwaga, nieuczciwa firma niepłacąca hostessom" czy lepiej
    "Uwaga - nieuczciwa firma, Kraków" i już wszystko jasne. Kto zechce przeczytać
    to przeczyta, kto nie, nie zmarnuje swojego czasu na pobranie tekstu z sieci.
    A tak? Zmarnowany czas i ta wiadomość generująca dalszy ruch w Internecie..

    Aluś
    www.dabster.pl

  • 4. Data: 2004-06-07 06:28:00
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "Arkadiusz Lipiec" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał
    w wiadomości news:ca0amg$mo2$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    sieci.
    > A tak? Zmarnowany czas i ta wiadomość generująca dalszy ruch w

    Ja w sprawie netykiety. TEMAT powinien jak najkrócej i najbardziej treściwie
    oddawać zawartość posta. Np. po zapisie "re: uwaga!! czepiam sie
    (nietykiety)". Szczerze powiem, ze takiego czepiania jeszce nie spotkalem w
    usenetcie. I co to ma wspolnego z netykieta?

  • 5. Data: 2004-06-07 06:39:14
    Temat: hipokryzja
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

> [...]
    sieci.
    > A tak? Zmarnowany czas i ta wiadomość generująca dalszy ruch w

    No własnie...skoro masz tak malo czasu zeby przeczytac jedno zdanie, to po
    co komentujesz je 5-ma niezgodnymi z tematem twojego postu ( re:Uwaga!! ??)
    przez co marnujesz innym czas i generujesz dalszy ruch w internecie. "...a
    kto jest bez winy pierwszy niech rzuci kamieniem..."

    --PozdKa
    ** Wartość moralna naszych czynów
    jest zdeterminowana wiedzą o
    świecie, na której one są oparte. **--

  • 6. Data: 2004-06-07 16:35:53
    Temat: Re: hipokryzja
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Katalizator w news:ca12ib$dtc$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

    > No własnie...skoro masz tak malo czasu zeby przeczytac
    > jedno zdanie, to po co komentujesz je 5-ma niezgodnymi
    > z tematem twojego postu (re:Uwaga!! ??)

    1. Tematu lepiej nie zmieniac jak juz jakis zostal wpisany, coby porzadek
    byl ;-)
    2. Po co komentowac... bo bez tego na 100% taka osoba bedzie powielac blad.
    Jesli zwroci sie uwage to byc moze zacznie przykladac wieksza uwage do
    redagowania wlasnych wiadomosci. W efekcie suma sumarum wyjdzie na plus :-)

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 7. Data: 2004-06-07 17:25:11
    Od: piotr <x...@x...pl>

    Sun, 6 Jun 2004 23:51:45 +0000 (UTC), na pl.praca.dyskusje, Arkadiusz
    Lipiec napisał(a):
    > A tak? Zmarnowany czas i ta wiadomość generująca dalszy ruch w Internecie..
    Treść uwagi może komuś coś da, ale twoje wypociny są napewno marnowaniem
    czasu, tak jak i moje teraz.NSP

  • 8. Data: 2004-06-07 19:22:39
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Katalizator <d...@p...pl> wrote:

    > "...a kto jest bez winy pierwszy niech rzuci kamieniem..."

    Nie oceniaj innych własną miarą.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl