PracaGrupypl.praca.dyskusje › Trudna sprawa !

  • 11. Data: 2003-06-23 08:34:56
    Temat: Re: Trudna sprawa !
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "KK" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:bd6d6s$mh0$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > ale bzdura, jak ja słyszę to tłumaczenie, że przygotowanie do
    sprawdzianów,
    > godzina wychowawcza i inna bzdura to też praca to mi sie słabo robi. A kto
    > powiedział ze ten który nie pracuje jako nauczyciel zaraz po 15:00 kończy
    > pracę i nic nie robi.

    Myslę, że są miliony takich ludzi. Tnij cytaty. Możesz zacytować gdzie Piotr
    Kołaczek pisze o jakiś godzinach wycjowawczych? Orientujesz sie może ile
    czasu zajmuje sprawdzenie np. 200 prac klasowych i 200 zeszytów (tylko
    dobrze by było żebyś sie pomyliła przy błędach bo Ci zarzuca
    niekompetencję)?

  • 12. Data: 2003-06-23 09:57:41
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

    Witam,
    do odpowiadajacych:
    po pierwsze zastanawiam sie po co inni pisza skoro nie daja odpowiedzi
    autorowi.
    po drugie, czemu większość krytkuje cudzą pracę i inne niż jego zawód a
    wlasnej nie
    po trzecie, kazda praca jest potrzebna, kazda ma plusy i minusy i w kazdej
    zarobki mogly by byc wyzsze. W kazdym zawodzie sa dobrzy i gorsi jego
    wykonawcy.
    po czwarte kadzy ma wybor co do zawodu. Zazdroscisz nauczycielom to sam nim
    zostan. Nie lubisz swojej pracy nauczycielskiej to ja zmien.
    Praca jest praca i ma prawo meczyc

    do autorki:
    nie zawadzi sie zarejestrowac na pewno bedziesz miala ubezpieczenie. Poza
    tym z tego co wiem po zwolnieniu jestes chroniona przez miesiac. Mozesz tez
    sama placic za siebie ubezpieczenie bo to co placi pracodawca jest
    obowiazkowe a jest jeszcze dobrowolne. Ponadto nic nigdy nie wiadomo i
    przezorny ubezpieczony, gdyby cos (odpukac) stanelo na drodze ponownemu
    zatrudnieniu.
    Pozdrawiam
    Alicja

  • 13. Data: 2003-06-23 10:40:24
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > i prosz niech nuczyciele w koncu wymyślą mocniejsze i sensowniejsze jak na
    > te czasy argumenty.
    Wiec przekwalifikuj sie, jesli uwazasz, ze praca nauczyciela ma lepszy
    stosunek zarobki do wlozonego wkladu pracy

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej

  • 14. Data: 2003-06-23 12:05:45
    Od: "tribeca" <t...@g...pl>

    Użytkownik "winetu" <P...@w...pl> napisał w wiadomości
    Orientujesz sie może ile
    > czasu zajmuje sprawdzenie np. 200 prac klasowych i 200 zeszytów (tylko
    > dobrze by było żebyś sie pomyliła przy błędach bo Ci zarzuca
    > niekompetencję)?

    gdyby pomylił się lekarz, nie zarzuciłbyś mu niekompetencji?

    cóż, taki zawod, i to dobrowolnie wybrany. Ktoś, kto chce/chciał zostać
    nauczycielem dobrze wie, jakie są zarobki w tej "branży", prawda? Zawsze
    mnie dziwiły te protesty kiepsko zarabiających nauczycieli - czy ktos im
    obiecywał złote góry? A skoro ktoś pracuje około 20 godzin tygodniowo, ma
    więcej czasu na przygotowywanie się do lekcji, sprawdzanie klasówek itp.
    Zawód nauczyciela nie jest jedynym, w którym powinno się ciągle uczyć, ale
    nauczyciele mają przynajmniej na to czas.

    pozdr

  • 15. Data: 2003-06-23 12:36:32
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "tribeca" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Zawód nauczyciela nie jest jedynym, w którym powinno się ciągle uczyć, ale
    > nauczyciele mają przynajmniej na to czas.

    Tez nikt tu się nie skarżył. Ania zadała konkretne pytanie a KK nie znając
    specyfiki pracy najechała na nauczycieli ni z tąd ni z owąd (czyzby miała
    problemy w szkole?) więc próbowałem ją trochę uswiadomić.

  • 16. Data: 2003-06-23 12:40:41
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "tribeca" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > cóż, taki zawod, i to dobrowolnie wybrany. Ktoś, kto chce/chciał zostać
    > nauczycielem dobrze wie, jakie są zarobki w tej "branży", prawda? Zawsze

    Idąc tym tropem powinno się iść tylko na te studia, po których będzie można
    podjąć dobrze płatną pracę. Nawet jeżeli na przykład będzie to lekarz, a my
    na widok krwi mdlejemy...

> [...]
    > Zawód nauczyciela nie jest jedynym, w którym powinno się ciągle uczyć, ale
    > nauczyciele mają przynajmniej na to czas.

    Ja tylko nie rozumiem, dlaczego ktoś kto nauczycielem nie był zarzuca
    nauczycielowi, że super pensja za małą ilość godzin pracy i dużo wolnego
    czasu...
    Tak samo jest z innymi zawodami. Lekarze muszą się na bieżąco dokształcać,
    prawnicy, księgowi, itp. też muszą na bieżąco śledzić zmiany w przepisach...
    Nie krytykujmy, jeżeli nie wiemy z własnego doświadczenia jak jest naprawdę.

    Pozdrawiam
    Kasia

  • 17. Data: 2003-06-23 13:33:19
    Temat: Odp: Trudna sprawa !
    Od: "Siara" <e...@w...pl>

    Andrzej wrote:
    > Wiec przekwalifikuj sie, jesli uwazasz, ze praca nauczyciela ma lepszy
    > stosunek zarobki do wlozonego wkladu pracy

    Nic dodać nic ująć. W końcu "Nikt państwa pod pistoletem nie trzyma". Znajdz
    łatwiejszą robotę.

    Pozdrawiam Tomek
    press e...@w...pl

  • 18. Data: 2003-06-23 14:40:29
    Od: "tribeca" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> napisał w
    wiadomości news:bd6sgi$pjc$1@druid.ceti.pl...

> [...]
    można
    > podjąć dobrze płatną pracę. Nawet jeżeli na przykład będzie to lekarz, a
    dlaczego "powinno się"? Nikt nikomu nie każe dobrze zarabiać, tak jak nie
    wszyscy mają ochotę słuchać narzekań tych, którzy z pełną świadomoscią
    wybrali mało popłatny zawód, a teraz chcą więcej.

    > Ja tylko nie rozumiem, dlaczego ktoś kto nauczycielem nie był zarzuca
    > nauczycielowi, że super pensja za małą ilość godzin pracy i dużo wolnego
    > czasu...
    ja też nie rozumiem, bo nie znam nauczyciela z "super pensją"

    pozdr

  • 19. Data: 2003-06-23 14:50:28
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

> [...]
    > wszyscy mają ochotę słuchać narzekań tych, którzy z pełną świadomoscią
    > wybrali mało popłatny zawód, a teraz chcą więcej.

    Oni po prostu wybrali to co lubią robić. Przecież tu nikt nie narzeka, tylko
    przedstawia sytuację i zadaje pytanie, oczekując konkretnych odpowiedzi.

    EOT
    pzdr
    Kasia

  • 20. Data: 2003-06-23 18:37:26
    Od: "MIchal" <domichala@_wytnij_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał

    > Użytkownik "tomek" <t...@a...net.pl> napisał
    > > >
    > [...]
    >
    > Uczyłeś kiedyś, albo masz z tym jakieś doświadczenie?
    > Moja dziewczyna jest nauczycielką (szkoła państwowa) i możesz być pewnien,
    że
    > praca w tym zawodznie nie kończy się na planie lekcji (z obserwacji
    > śmiało mogę powiedzieć, że czasu godzinowy w tygodniu dodać ok. 3/4 tego
    czasu...

    OK, no to dodajmy: 25 godzin + 3/4 * 25 godzin = 43,75 godziny tygodniowo.
    Dla rownego rachunku 9 godzin dziennie. Wiekszosc moich znajomych tyle
    pracuje, a niektorzy nie zarabiaja nawet tych 1200 złotych netto.

    M.