PracaGrupypl.praca.dyskusje › co to jest?

  • 1. Data: 2003-06-21 22:19:20
    Temat: co to jest?
    Od: "aikia i roBert" <d...@g...pl>

    Witam,

    Mam zapytanie, czy ktos moze wie co to jest kopia poświadczenia
    bezpieczeństwa osobowego dostępu do informacji niejawnych?
    Dokument taki mam dolaczyc potencjalnemu pracodawcy w odpowiedzi na jego
    oferte pracy.

    Pozdrawiam
    Izabel

  • 2. Data: 2003-06-21 22:52:28
    Temat: Re: co to jest?
    Od: "Gosiaczek" <g...@N...buziaczek.pl>

    Użytkownik "aikia i roBert" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bezpieczeństwa osobowego dostępu do informacji niejawnych?
    > Dokument taki mam dolaczyc potencjalnemu pracodawcy w odpowiedzi na jego

    no jest to właśnie kopia poświadczenia bezpieczeństwa osobowego dostepu do
    informacji niejawnych - znaczy przeszlas/przeszedles procedurę
    "uwiarygodnienia" twojej osoby, przeswietlili twoją rodzine i stwierdzono ze
    mozesz miec dostep do informacji niejawnych - procedure taka przeprowadza
    sie generalnie w urzedach i trwa troche czasu wiec jesli do zakonczenia
    rekrutacji jest jeszcze troche czasu mozesz poprosic ewentualnego pracodawce
    o wszczecie procedury wobec twojej osoby (zakladam ze nie masz poswiadczenia
    bezpieczenstwa skoro pytasz)

    pzdr
    Gosia

  • 3. Data: 2003-06-23 08:00:19
    Od: piotrr <p...@p...pl>

    Gosiaczek wrote:

> [...]
    > o wszczecie procedury wobec twojej osoby (zakladam ze nie masz poswiadczenia

    tak trochę nie do końca prawda.
    poświadczenie bezpieczeństwa osobowego i dopuszczenie do informacji
    niejawnych w rozumieniu ustawy otrzymuje się na wniosek "kierownika
    jednostki organizacyjnej" do konkretnego poziomu poufności (zastrzeżone,
    poufne, tajne, ściśle tajne). w dwóch pierwszych postępowanie
    sprawdzające przeprowadza pełnomocnik ochrony danej instytucji na
    wniosek np. prezesa. w pozostałych odpowiednia służba państwowa czyli
    abw lub wsi. postępowanie przeprowadza się tylko w przypadku gdy
    obowiązki wymagają dostępu do informacji niejawnych. chęć posiadania
    poświadczenia w celu wzięcia udziału w rekrutacji jako przyczyna się nie
    nadaje.

    jeśli nie masz poświadczenia to należy taką informację podać przyszłemu
    pracodawcy
    po zatrudnieniu pracodawca występuje z wnioskiem o przeprowadzenie
    postępowania sprawdzającego do konkretnej klauzuli poufności

    pozdrawiam,
    /p