PracaGrupypl.praca.dyskusjeTrudna sprawa ! › Re: Trudna sprawa !
    From: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Trudna sprawa !
    Date: Mon, 23 Jun 2003 14:40:41 +0200

    Użytkownik "tribeca" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bd6qko$d26$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > cóż, taki zawod, i to dobrowolnie wybrany. Ktoś, kto chce/chciał zostać
    > nauczycielem dobrze wie, jakie są zarobki w tej "branży", prawda? Zawsze

    Idąc tym tropem powinno się iść tylko na te studia, po których będzie można
    podjąć dobrze płatną pracę. Nawet jeżeli na przykład będzie to lekarz, a my
    na widok krwi mdlejemy...

    > mnie dziwiły te protesty kiepsko zarabiających nauczycieli - czy ktos im
    > obiecywał złote góry? A skoro ktoś pracuje około 20 godzin tygodniowo, ma
    > więcej czasu na przygotowywanie się do lekcji, sprawdzanie klasówek itp.
    > Zawód nauczyciela nie jest jedynym, w którym powinno się ciągle uczyć, ale
    > nauczyciele mają przynajmniej na to czas.

    Ja tylko nie rozumiem, dlaczego ktoś kto nauczycielem nie był zarzuca
    nauczycielowi, że super pensja za małą ilość godzin pracy i dużo wolnego
    czasu...
    Tak samo jest z innymi zawodami. Lekarze muszą się na bieżąco dokształcać,
    prawnicy, księgowi, itp. też muszą na bieżąco śledzić zmiany w przepisach...
    Nie krytykujmy, jeżeli nie wiemy z własnego doświadczenia jak jest naprawdę.

    Pozdrawiam
    Kasia