PracaGrupypl.praca.dyskusje › Trudna sprawa !

  • 21. Data: 2003-06-24 11:40:59
    Temat: Re: Trudna sprawa !
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    to zmień zawód jak nie podoba Ci się rola "" siłaczki" lub "siłacza" :)
    Nikt Ci nie kazał być nauczycielem kolego, wolny kraj wolny wybór
    męczenniku.
    Pozdrawiam

    Użytkownik "winetu" <P...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "KK" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    > sprawdzianów,
    >
    > Myslę, że są miliony takich ludzi. Tnij cytaty. Możesz zacytować gdzie
    Piotr

  • 22. Data: 2003-06-24 11:43:09
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    Mój kochany nie najechala tylko skomentowała, mam znajomych nauczycieli ale
    żaden nie jest taką marudą jak ty.

  • 23. Data: 2003-06-24 11:45:03
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    właśnie:)

  • 24. Data: 2003-06-24 11:57:05
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    wow!:)
    1. nauczycielka nie zostanę nie mam zamiaru zostać maruderą a widzę że po
    części to dotyka tych którzy pozostają w tym zawodzie.
    2. widze ze brakuje argumentów skoro wkraczasz w etap zwracania uwagi -
    nawyk nauczycielski ? czy się zgadza:D czy też nie? :D
    Nie bądź taki nietykalski, każdy ma swoje zdanie, a ty jako nauczyciel
    powinnieneś o tym pamiętać.

    Pozdrawiam.

    Twoje uwagi nic nie wnoszą do rozmowy - jak masz jeszcze coś do powiedzenia
    zapraszam do skorzystania z maila i nie zanudzania innych

    PaAP

  • 25. Data: 2003-06-24 12:06:20
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    > to zmień zawód jak nie podoba Ci się rola "" siłaczki" lub "siłacza" :)
    > Nikt Ci nie kazał być nauczycielem kolego, wolny kraj wolny wybór
    > męczenniku.
    > Pozdrawiam

    Nie jestem na szczęście nauczycielem.

  • 26. Data: 2003-06-24 12:09:13
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

> [...]
    > nawyk nauczycielski ? czy się zgadza:D czy też nie? :D
    > Nie bądź taki nietykalski, każdy ma swoje zdanie, a ty jako nauczyciel

    Nie jestem nauczycielem

    > Twoje uwagi nic nie wnoszą do rozmowy - jak masz jeszcze coś do
    powiedzenia
    > zapraszam do skorzystania z maila i nie zanudzania innych

    No to jak nic nie wnoszą to kończę zanudzanie.

  • 27. Data: 2003-06-24 13:21:17
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    Z tym "Nie jestem nauczycielem" to chyba przyjacielu coś ściemniasz :)
    ale zakończmy już te słabe dyskusje.
    pozdrawiam i życzę miłego popoludnia:
    papa

  • 28. Data: 2003-06-24 13:36:33
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    > Z tym "Nie jestem nauczycielem" to chyba przyjacielu coś ściemniasz :)
    > ale zakończmy już te słabe dyskusje.
    > pozdrawiam i życzę miłego popoludnia:
    > papa

    Nie ściemniam. Nigdy tez nie byłem.