PracaGrupypl.praca.dyskusje › Trafny argument w liście motywacyjnym

  • 1. Data: 2006-10-23 17:53:24
    Temat: Trafny argument w liście motywacyjnym
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Zastanawiam się, jak bym się zachował jako pracodawca, gdyby ktoś w liście
    motywacyjnym napisał mi:

    "Uważam, ze bez świadectwa dojrzałości z 10-letnim doświadczeniem
    zawodowym, jestem zdecydowanie lepszym kandydatem do pracy w Państwa
    Wydziale, niż 25 letni absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu bez
    doświadczenia zawodowego."

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net

  • 2. Data: 2006-10-23 19:09:05
    Temat: Re: Trafny argument w liście motywacyjnym
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał:
> [...]
    > zawodowym, jestem zdecydowanie lepszym kandydatem do pracy w Państwa
    > Wydziale, niż 25 letni absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu bez

    zalezy co to za dzial.
    ale generalnie wrazenie pozostawia niezbyt mile.

  • 3. Data: 2006-10-23 19:30:35
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > zawodowym, jestem zdecydowanie lepszym kandydatem do pracy w Państwa
    > Wydziale, niż 25 letni absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu bez

    Taka bzdura raczej zaprzecza owemu "10-letniemu doświadczeniu". Jest ogólna
    zasada, że pisze się o sobie, a ocenę kto lepszy a kto gorszy się zostawia
    pracodawcy.