PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zlecenie z UK

  • 1. Data: 2006-10-23 18:09:09
    Temat: Zlecenie z UK
    Od: l30n <n...@b...tak.pl>

    Witam.
    Aktualnie pracuje na umowę o pracę. Jeszcze jakiś czas temu bawiłem się we
    freelancerke (web). Niedawno otrzymałem dość intratną propozycję zlecenia z
    UK. O ile do tej pory ze zleceniodawcami (wyłącznie from pl) rozliczałem
    się bazując na umowę o dzieło (nie prowadzę DG) to mam wątpliwości w jaki
    sposób sformalizować zlecenie wykonywane w sposób zdalny (kontakt z
    klientem przez emaila / komunikatory). Chętnie wysłuchałbym osób mających
    doświadczenie w zakresie wykonywania zleceń 'z zewnątrz'. Jaką drogą
    najlepiej pobierać wynagrodzenie? Na co zwrócić uwagę?

    Pozdrawiam
    l30n

  • 2. Data: 2006-10-23 18:20:12
    Temat: Re: Zlecenie z UK
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    l30n napisał(a):
    > Witam.

    Przetrzepalbym cie w penisem w gebe.

> [...]
    > doświadczenie w zakresie wykonywania zleceń 'z zewnątrz'. Jaką drogą
    > najlepiej pobierać wynagrodzenie? Na co zwrócić uwagę?

    Moj penis ciebie tez ahaha

    > l30n

    Nie jąkaj sie.

  • 3. Data: 2006-10-23 18:21:53
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    l30n napisał(a):
> [...]

    > doświadczenie w zakresie wykonywania zleceń 'z zewnątrz'. Jaką drogą
    > najlepiej pobierać wynagrodzenie? Na co zwrócić uwagę?

    Moj penis ciebie tez ahaha

    > l30n

    Jąka sie ahaha

  • 4. Data: 2006-10-24 07:27:11
    Od: Dawid <d...@p...fm>

    l30n napisał(a):
    Chętnie wysłuchałbym osób mających
    > doświadczenie w zakresie wykonywania zleceń 'z zewnątrz'. Jaką drogą
    > najlepiej pobierać wynagrodzenie? Na co zwrócić uwagę?

    Witam

    Ja rozliczam sie na zasadzie umowy o dzielo. Tzn podpisalem taka sama
    umowe jaka zawsze podpisywalem z klientami w Polsce. Jedyna rzecz jaka
    zmienilemm to wzmianka o tym, ze podatek odprowadza wykonawca dziela -
    czyli ja. Wowczas do 20 dnia kazdego miesiaca musisz zlozyc urzedzie
    skarbowym PIT 53 oraz odprowadzic zaliczke na podatek dochodowy.

    Wszystkiego dowiesz sie pytajac w swoim urzedzie skarbowym, mi Panie
    wszystko ladnie wytlumaczyly :)

    Pozdrawiam
    Dawid

  • 5. Data: 2006-10-30 12:54:40
    Od: "Cezary" <e...@w...pl>

> [...]
    > skarbowym PIT 53 oraz odprowadzic zaliczke na podatek dochodowy.
    >
    > Wszystkiego dowiesz sie pytajac w swoim urzedzie skarbowym, mi Panie

    Ja np. przez tydzień codziennie odzywałem się do Urzędu Skarbowego, czy już
    wymyślili, jak mi
    poradzić i nic. Mieli też w końcu oddzwonić i też nic. Ale w końcu w pewnym
    departamencie ambasady
    (!) mi powiedzieli, żebym robił tak, jak piszesz.

    Co do drogi pobierania wynagrodzenia można przelewem transgranicznym w 4 dni, można
    np. Western
    Union niemal natychmiast. Więcej informacji znajdziesz, jak poszukasz jak
    wyemigrowani Polacy
    przesyłają dewizy do kraju. Trzeba się liczyć ze stratą kilkudziesięciu funtów na owe
    przesyły.