PracaGrupypl.praca.dyskusje › wymagane oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw...

  • 1. Data: 2006-10-23 16:34:31
    Temat: wymagane oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw...
    Od: marek <m...@s...pl>

    Witam,

    Czym może mi ktoś powiedzieć z czym jeść taki dokument ?

    "oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o
    niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie"

    to jest budzetowka i w dokumentach wymaganych zamieszczono oprocz kser
    dokumentow tozsamosci, wyksztalcenia wlasnie taki.
    Czy mam sam sobie taki wystawic ? Jeśli nie, to gdzie go nabyć ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-10-23 17:49:48
    Od: "Elite" <g...@C...fm>

    "marek" <m...@s...pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Czym może mi ktoś powiedzieć z czym jeść taki dokument ?
    >
    > "oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o
    > niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie"

    Prawdopodobnie chodzi o zaświadczenie o niekaralności, które dostaniesz w
    sądzie rejonowym, koszt 50 zł, czeka sie do 2 tygodni

    Pozdrawiam

    Gosia

  • 3. Data: 2006-10-23 17:57:13
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    Dnia 10/23/2006 6:34 PM, marek wrote:
> [...]
    > dokumentow tozsamosci, wyksztalcenia wlasnie taki.
    > Czy mam sam sobie taki wystawic ? Jeśli nie, to gdzie go nabyć ?

    Możesz nabyć na przykład u mnie. Ale będziesz musiał podać mi swoje dane
    i sam podpisać
    - w postaci elektronicznej: 10 zł
    - w postaci drukowanej, wysłane pocztą: 20 zł

    Mogę też wystawić na Allegro, jeśli boisz się, że nie wyślę towaru.

    Żebyś nie kupował kota w worku to będzie coś takiego, tylko pamiętaj,
    nie kupuj podróbek):

    ---WZÓR----

    ....................................... .......................................
    (imię i nazwisko) (miejscowość i data)
    (adres zamieszkania)

    OŚWIADCZENIE

    Oświadczam, że nie byłem karany za przestępstwo popełnione umyślnie.

    (czytelny podpis)

    ---WZÓR----

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "U nas się na wszelki wypadek jednemu i drugiemu odrąbuje głowę. Nuż

  • 4. Data: 2006-10-23 17:59:50
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

> [...]

    Mogę też wystawić na Allegro, jeśli boisz się, że nie wyślę towaru.

    Żebyś nie kupował kota w worku to będzie coś takiego, tylko pamiętaj,

    Oświadczam, że nie byłem karany za przestępstwo popełnione umyślnie i
    korzystam z pełni praw publicznych.

    (czytelny podpis)

    ---WZÓR----

  • 5. Data: 2006-10-23 18:02:34
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    marek wrote:

> [...]
    > dokumentow tozsamosci, wyksztalcenia wlasnie taki.
    > Czy mam sam sobie taki wystawic ? Jeśli nie, to gdzie go nabyć ?

    masz sobie sam wystawic, gdybys uzyl google mialbys odpowiedz
    od razu i w dodatku z przykladami takich oswiadczen

  • 6. Data: 2006-10-23 18:04:42
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Elite wrote:

    > Prawdopodobnie chodzi o zaświadczenie o niekaralności, które dostaniesz w
    > sądzie rejonowym, koszt 50 zł, czeka sie do 2 tygodni

    to o czym piszesz to wyciag z KRK, pytajacemu chodzilo o oswiadczenie

  • 7. Data: 2006-10-23 19:57:47
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@a...pl>

    > "oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o
    > niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie"

    Patrz tutaj
    http://www.bip.warszawa.pl/informacja.asp?mn_id=3271
    Oświadczenie o niekaralności

  • 8. Data: 2006-10-23 21:04:48
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "marek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

    > "oświadczenia kandydata...

    > Czy mam sam sobie taki wystawic ? Jeśli nie, to gdzie go nabyć ?

    Co to za stanowisko, gdzie nie wymagaja umiejętności czytania ze zrozumieniem?
    "Oświadczenie KANDYDATA"
    Acha! Zapomniałem, że to budżetówka.

    --
    vertret

  • 9. Data: 2006-10-23 21:42:27
    Od: marek <m...@s...pl>

    Dnia Mon, 23 Oct 2006 23:04:48 +0200, vertret napisał(a):

    > Użytkownik "marek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Co to za stanowisko, gdzie nie wymagaja umiejętności czytania ze zrozumieniem?
    > "Oświadczenie KANDYDATA"
    > Acha! Zapomniałem, że to budżetówka.

    a czy tylko internetem czlowiek zyje ?
    po prostu spotkalem sie pierwszy raz z takim dokumentem
    troszke zamieszania wprowadzil wyciag z KRK. i stad moja niepewnosc