PracaGrupypl.praca.dyskusje › To juz przesada

  • 31. Data: 2004-11-16 18:52:36
    Temat: Re[2]: To juz przesada
    Od: j...@g...pl (Jagodka)

    J> nie jest tlumaczeniem toze lepiej miec 500 PLN niz nic. 500 PLN to nie
    J> wynagrodzenie, to nawet nie jest jalmuzna, a jednak sa tacy co godza sie
    J> pracowac za tyle.

    A czy nie wziales pod uwage ze osoby pracujace za 500 zl pracuja bo
    inaczej naprawde nie mieli by za co zyc?
    Ciekawe co bys wybral jakbys mial do wyboru 0 lub 500 zl... jakbys
    mial jeszcze rodzine..
    I nie pier*** farmazonow ze takie osoby psuja rynek... widze ze nie
    znasz zycia..

    Wyobraz sobie ze znam osoby ktore pracuja dziennie do 12 h przez 6 dni
    w tygodniu i wiesz ile biora na reke?? 150 zl maksymalnie... pracuje
    tak np. moja znajoma w zakladzie pracy chronionej... Nie jest
    niepelnosprawna.. poszla do TAKIEJ pracy zeby chociaz miec na chleb
    dla dzieci bo pomocy ze strony rodziny i PANSTWA zadnej...

    J.

  • 32. Data: 2004-11-16 22:08:36
    Temat: Re: To juz przesada
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > igadanie dyrektora ze pracuje na pol etatu wychodzac z pracy po 10
    > godzinach, pracowalbym dalej i nie poszedlbym do lekarza skarżąc się na
    ból
    > w okolicy żoładka.Tak przynajmniej wykrylem wrzody na 12tnicy.W pracy
    nie
    > mialem nawet czasu o tym pomyslec. Teraz przynajmniej moge odpoczac od
    > finansow hipermarketu, wykladania towaru na polki, sprzatania magazynu
    przed
    > inwentaryzacja itp.
    > To chore co pracodawcy moga zrobic z pracownikiem w dzisiejszych
    czasach...

    aaaaa, to hipermarket... i wszystko jasne!
    Ktos mi kiedys opowiadał, że kierownictwo takich sklepów ma nibymózgi.
    Widzi tylko obroty, sprzedaż, pieniądze, tzw. dobro firmy. Nie ma ludzie,
    rodzina, kolega. Jest pieniądze, obrót, marża, sprzedaż. Najlepszym
    dowodem były wypowiedzi dyrektorów jakiegośtamhipermarketu (w "uwadze" w
    tvn po tym jak udokumentowano przerabianie dat ważności żywności czy
    używanie nieświeżego (delikatnie mówiąc) mięsa do jakiegoś bigosu na
    sprzedaż w markecie): "najważniejsze jest dla nas, żeby klient był
    zadowolony". ręce mi opadły. kolejny przykład biedronka (szkoda gadać).
    Swoją drogą na uwagi, pytania, czy pracujesz na pół etatu, pokaż (przyłóż
    do twarzy) mu umowę z wymiarem pracy i listy obecności, albo mów ze
    przykład idzie z góry (wiem że łatwo się mówi, ale też miałem do czynienia
    z półgłówkami)

    Pozdr i życzę szczęścia w szukaniu pracy

    ps co cię nie zabije, to cię wzmocni

  • 33. Data: 2004-11-16 23:08:21
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Tylko ze jako kierownik nie odbijalem sie przy wejsciu i wyjsciu z pracy od
    ponad roku....
    Mowilo sie ze kierownik musie siedziec i pracowac, zadnych nadgodzin nie ma

  • 34. Data: 2004-11-17 13:06:02
    Temat: Re: Re[2]: To juz przesada
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    > Ciekawe co bys wybral jakbys mial do wyboru 0 lub 500 zl... jakbys
    > mial jeszcze rodzine..
    > I nie pier*** farmazonow ze takie osoby psuja rynek... widze ze nie
    > znasz zycia..
    znam, znam.... Nie wybralbym 500 PLN. Juz lepiej krasc niz pracowac za 500.
    Zaden z tych sposobow nie jest godny, ale na kradziezy pewnie lepiej sie
    wychodzi niz na jalmuznie.

    > Wyobraz sobie ze znam osoby ktore pracuja dziennie do 12 h przez 6 dni
    > w tygodniu i wiesz ile biora na reke?? 150 zl maksymalnie... pracuje
    > tak np. moja znajoma w zakladzie pracy chronionej...

    i to nie jest psucie rynku??? Dla kogo ma byc przykladem ???
    150 miesiecznie zarobi sprzedajac butelki, ale kazdy zyje jak umie...
    Wybacz. Nie przekonalas mnie.

  • 35. Data: 2004-11-17 15:26:49
    Temat: Re[4]: To juz przesada
    Od: j...@g...pl (Jagodka)

    J> znam, znam.... Nie wybralbym 500 PLN. Juz lepiej krasc niz pracowac za 500.
    J> Zaden z tych sposobow nie jest godny, ale na kradziezy pewnie lepiej sie
    J> wychodzi niz na jalmuznie.

    Krasc?? W naszym Panstwie trzeba krasc miliony zeby nie siedziec w
    pace... jak ktos ukradnie na chleb dla rodziny to pozniej siedzi w
    wiezieniu.. i takie przypadki znam...
    Wybiera sie to co rozsadne...
    Sa JESZCZE ludzie ktorzy staraj sie zyc uczciwie pomimo wszystkiego...
    pomimo calego tego systemu w Polsce... ktory zamiast pomagac
    szkodzi...
    Wybierja taka opcje bo nie ma za co wykarmic dzieci a to
    najwazniejsze...

    J> i to nie jest psucie rynku??? Dla kogo ma byc przykladem ???
    J> 150 miesiecznie zarobi sprzedajac butelki, ale kazdy zyje jak umie...
    J> Wybacz. Nie przekonalas mnie.

    No wytlumacz mi w jaki sposob psuja rynek?? To ze chce na chleb
    zarobic? jesli nie pojdzie ona to pojda inni i za te 150 zetow.. taki
    piep*** kraj..
    Myslisz ze jak nagle wszyscy pracownicy ktorzy zarabiaja grosze
    powiedza NIE i nie pojda do pracy to cos to zmieni? ze jak zaczna
    strajkowac ze to pomoze?

    U nas jest niestety jeszcze taka rzeczywistosc i jeszcze sporo lat
    uplynie zanim cos sie zmieni, zanim czlowiek bedzie mogl zyc na jakims
    tam w miare poziomie...

    Jak to mowia kazdy orze jak moze... byle przezyc.. wiem ze to tylko
    egzystowanie.... no ale jakos trzeba zyc...

    Powinno sie szanowac takich ludzi ktorzy pomimo wszystko chca zyc
    uczciwie i staraja sie przyjamniej przetrwac...

    J.

  • 36. Data: 2004-11-17 16:43:06
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

> [...]
    od
    > ponad roku....
    > Mowilo sie ze kierownik musie siedziec i pracowac, zadnych nadgodzin nie

    A co na to PIP?

    PS Odpowiadaj pod cytatem.

  • 37. Data: 2004-11-17 17:52:38
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]
    od
    > ponad roku....
    > Mowilo sie ze kierownik musie siedziec i pracowac, zadnych nadgodzin nie

    Jako kierownik w tej zwlaszcza branzy, byles elementem aparatu ucisku wobec
    tych, ktorzy zalapali na nizsze stanowiska.

    Jezeli byles nim dlugo, to musiales reprezentowac i uskuteczniac
    skurwysynstwo sieci wobec jej pracownikow. Jakbys nie uskutecznial -
    wylecialbys po max 3-ech miesiacach.

    Hipermarkiet gnoic swojego kierownika - zle, kierownik egzkwujacy wobec
    swoich podwladnych model zatrudnienia w sieci handlowej dobrze...?

    Za dysydenta chcesz robic? Po dlugim korzystaniu z owocow pracy
    wyzyskiwanych kasjerek? Oszczedz...

    Na koniec powtorze: za twoj pomysl na odreagowanie przede wszystkim zaplaca
    ludzie z ktorymi przez jakis czas pracowales.

    szomiz
    -- --- -- --- -- ---
    Jestem za wprowadzeniem obowiazku korzystania przez administracje z
    bezplatnego oprogramowania. Ale pod warunkiem wprowadzenia obowiazku
    korzystania z bezplatnego sprzetu. No moze takiego, ktorego koszt zakupu
    nie przekracza kosztow surowcow potrzebnych do jego wytworzenia.

  • 38. Data: 2004-11-17 20:43:18
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "MG42" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Co do hasła Bóg-Honor-Ojczyzna to kojarzy mi się:
    > Bóg - ks. Jankowski, o. Rydzyk, Młodzież Wszechpolska
    > Honor - Pol, Moczulski, SLD
    > Ojczyzna - Lepper, Giertych, Kaczyńscy

    Mniej telewizji - wiecej literatury. To zmienia punkt widzenia.

    szomiz
    -- --- -- --- -- ---

  • 39. Data: 2004-11-17 21:46:17
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Pajączek <p...@o...pl> zapodał(a):

    > się wielbłądem...).
    > Przecież jest na zwolnieniu, to jak miała się tam dostać? I na jakiej
    > podstawie ją wezwali?
    [...]

    No właśnie chcę dojść do tego. Na dodatek padło brzydkie sformułowanie
    ("tym razem się Pani udało") i Pani doktor musiała zostać 'sprowadzona do parteru'...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 40. Data: 2004-11-18 08:00:49
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2004 22:46:17 +0100, DooMiniK
    <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał:

    > Pajączek <p...@o...pl> zapodał(a):
    >>

    > No właśnie chcę dojść do tego. Na dodatek padło brzydkie sformułowanie
    > ("tym razem się Pani udało") i Pani doktor musiała zostać 'sprowadzona
    > do parteru'...
    nastepnym razem niech wezmie ze soba znajomego dziennikarza. A wogole, to
    mogla listem poleconym zprosic pracownika zusu do siebie, bo w koncu jest
    obloznie chora :-))
    pozdrawiam

    --
    Bonza