PracaGrupypl.praca.dyskusjeTo juz przesada › Re[4]: To juz przesada
    From: j...@g...pl (Jagodka)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re[4]: To juz przesada
    Date: 17 Nov 2004 16:26:49 +0100

    J> znam, znam.... Nie wybralbym 500 PLN. Juz lepiej krasc niz pracowac za 500.
    J> Zaden z tych sposobow nie jest godny, ale na kradziezy pewnie lepiej sie
    J> wychodzi niz na jalmuznie.

    Krasc?? W naszym Panstwie trzeba krasc miliony zeby nie siedziec w
    pace... jak ktos ukradnie na chleb dla rodziny to pozniej siedzi w
    wiezieniu.. i takie przypadki znam...
    Wybiera sie to co rozsadne...
    Sa JESZCZE ludzie ktorzy staraj sie zyc uczciwie pomimo wszystkiego...
    pomimo calego tego systemu w Polsce... ktory zamiast pomagac
    szkodzi...
    Wybierja taka opcje bo nie ma za co wykarmic dzieci a to
    najwazniejsze...

    J> i to nie jest psucie rynku??? Dla kogo ma byc przykladem ???
    J> 150 miesiecznie zarobi sprzedajac butelki, ale kazdy zyje jak umie...
    J> Wybacz. Nie przekonalas mnie.

    No wytlumacz mi w jaki sposob psuja rynek?? To ze chce na chleb
    zarobic? jesli nie pojdzie ona to pojda inni i za te 150 zetow.. taki
    piep*** kraj..
    Myslisz ze jak nagle wszyscy pracownicy ktorzy zarabiaja grosze
    powiedza NIE i nie pojda do pracy to cos to zmieni? ze jak zaczna
    strajkowac ze to pomoze?

    U nas jest niestety jeszcze taka rzeczywistosc i jeszcze sporo lat
    uplynie zanim cos sie zmieni, zanim czlowiek bedzie mogl zyc na jakims
    tam w miare poziomie...

    Jak to mowia kazdy orze jak moze... byle przezyc.. wiem ze to tylko
    egzystowanie.... no ale jakos trzeba zyc...

    Powinno sie szanowac takich ludzi ktorzy pomimo wszystko chca zyc
    uczciwie i staraja sie przyjamniej przetrwac...

    J.