PracaGrupypl.praca.dyskusjeTo juz przesada › Re: Re[2]: To juz przesada
    From: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re[2]: To juz przesada
    Date: Wed, 17 Nov 2004 14:06:02 +0100

    > Ciekawe co bys wybral jakbys mial do wyboru 0 lub 500 zl... jakbys
    > mial jeszcze rodzine..
    > I nie pier*** farmazonow ze takie osoby psuja rynek... widze ze nie
    > znasz zycia..
    znam, znam.... Nie wybralbym 500 PLN. Juz lepiej krasc niz pracowac za 500.
    Zaden z tych sposobow nie jest godny, ale na kradziezy pewnie lepiej sie
    wychodzi niz na jalmuznie.

    > Wyobraz sobie ze znam osoby ktore pracuja dziennie do 12 h przez 6 dni
    > w tygodniu i wiesz ile biora na reke?? 150 zl maksymalnie... pracuje
    > tak np. moja znajoma w zakladzie pracy chronionej...

    i to nie jest psucie rynku??? Dla kogo ma byc przykladem ???
    150 miesiecznie zarobi sprzedajac butelki, ale kazdy zyje jak umie...
    Wybacz. Nie przekonalas mnie.