PracaGrupypl.praca.dyskusjeTo juz przesada › Re[2]: To juz przesada
    From: j...@g...pl (Jagodka)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re[2]: To juz przesada
    Date: 16 Nov 2004 19:52:36 +0100

    J> nie jest tlumaczeniem toze lepiej miec 500 PLN niz nic. 500 PLN to nie
    J> wynagrodzenie, to nawet nie jest jalmuzna, a jednak sa tacy co godza sie
    J> pracowac za tyle.

    A czy nie wziales pod uwage ze osoby pracujace za 500 zl pracuja bo
    inaczej naprawde nie mieli by za co zyc?
    Ciekawe co bys wybral jakbys mial do wyboru 0 lub 500 zl... jakbys
    mial jeszcze rodzine..
    I nie pier*** farmazonow ze takie osoby psuja rynek... widze ze nie
    znasz zycia..

    Wyobraz sobie ze znam osoby ktore pracuja dziennie do 12 h przez 6 dni
    w tygodniu i wiesz ile biora na reke?? 150 zl maksymalnie... pracuje
    tak np. moja znajoma w zakladzie pracy chronionej... Nie jest
    niepelnosprawna.. poszla do TAKIEJ pracy zeby chociaz miec na chleb
    dla dzieci bo pomocy ze strony rodziny i PANSTWA zadnej...

    J.