PracaGrupypl.praca.dyskusjeTo juz przesada › Re: To juz przesada
    From: Pajączek <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: To juz przesada
    Date: Tue, 16 Nov 2004 23:08:36 +0100

    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cndhhc$1p2e$1@services.vline.pl...
    > Widze ze goraco dyskusja na temat mojego L4. Nie ukrywam, gdyby nie
    mobbing
    > igadanie dyrektora ze pracuje na pol etatu wychodzac z pracy po 10
    > godzinach, pracowalbym dalej i nie poszedlbym do lekarza skarżąc się na
    ból
    > w okolicy żoładka.Tak przynajmniej wykrylem wrzody na 12tnicy.W pracy
    nie
    > mialem nawet czasu o tym pomyslec. Teraz przynajmniej moge odpoczac od
    > finansow hipermarketu, wykladania towaru na polki, sprzatania magazynu
    przed
> [...]
    czasach...

    aaaaa, to hipermarket... i wszystko jasne!
    Ktos mi kiedys opowiadał, że kierownictwo takich sklepów ma nibymózgi.
    Widzi tylko obroty, sprzedaż, pieniądze, tzw. dobro firmy. Nie ma ludzie,
    rodzina, kolega. Jest pieniądze, obrót, marża, sprzedaż. Najlepszym
    dowodem były wypowiedzi dyrektorów jakiegośtamhipermarketu (w "uwadze" w
    tvn po tym jak udokumentowano przerabianie dat ważności żywności czy
    używanie nieświeżego (delikatnie mówiąc) mięsa do jakiegoś bigosu na
    sprzedaż w markecie): "najważniejsze jest dla nas, żeby klient był
    zadowolony". ręce mi opadły. kolejny przykład biedronka (szkoda gadać).
    Swoją drogą na uwagi, pytania, czy pracujesz na pół etatu, pokaż (przyłóż
    do twarzy) mu umowę z wymiarem pracy i listy obecności, albo mów ze
    przykład idzie z góry (wiem że łatwo się mówi, ale też miałem do czynienia
    z półgłówkami)

    Pozdr i życzę szczęścia w szukaniu pracy

    ps co cię nie zabije, to cię wzmocni