PracaGrupypl.praca.dyskusje › Testy numeryczne

  • 1. Data: 2003-04-14 19:59:11
    Temat: Testy numeryczne
    Od: "mm" <m...@w...pl>

    no wlasnie co to jest (chodzi o rozmowe kwalifikacyjna)?
    mm

  • 2. Data: 2003-04-14 21:24:01
    Temat: Re: Testy numeryczne
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "mm" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > no wlasnie co to jest (chodzi o rozmowe kwalifikacyjna)?
    uzupełniasz ciągi liczbowe (to fragment testu na inteligencje):

    15, 12, 13, 10, 11, 8, ...
    2, 6, 3, 1, 3, 0, 0, 0, -3, -1, -3, -6, -2, ...
    225, 4, 196, 9, 169, 16, 144, 25, ...
    1, -4, 8, 3, -6, -11, 22, 17, ...
    3, 5, 10, 12, 24, 26, ...
    1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, ...
    32, 36, 9, 12, 4, 6, ...
    135, 45, 180, 60, 240, 80, ...

    w miejsce "..." wpisz poprawna wartość.
    Mi to zajęło 7 min 12 s. i wszystkie wyniki podałem poprawne.
    Dla przykładu mojej dziewczynie 8 min 42 s i raz się pomyliła, ale ona z
    kolei była lepsza w teście obrazkowym.
    A sprawdza to umiejętność analizowania ponoć.

  • 3. Data: 2003-04-14 21:57:59
    Od: amfora <a...@w...org>

    motto <m...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "mm" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > uzupełniasz ciągi liczbowe (to fragment testu na inteligencje):
    [ciach]

    Ja się jak dotąd spotykałam z testami numerycznymi, które polegały
    na rozwiązywaniu prostych zadanek matematycznych związanych z
    analizą danych zawartych w tabelach, na wykresach i diagramach.
    Linki do przykładów już podawałam - spójrz do archiwum.
    Takie testy stosują w rekrutacji firmy typu PWC, D&T, E&Y itp. Ta
    ostatnia firma ma testy po angielsku.

    amf.

    --
    ./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
    Kiedy jestem glupia - tolerują mnie,

  • 4. Data: 2003-04-14 22:06:46
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "amfora" <a...@w...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > Linki do przykładów już podawałam - spójrz do archiwum.
    > Takie testy stosują w rekrutacji firmy typu PWC, D&T, E&Y itp. Ta
    A mi taki dali jak pokazałem...
    Specjalnie przepisałem to na chusteczkę higieniczną żeby pokazać
    dziewczynie.

    motto
    icq: 238159966