PracaGrupypl.praca.dyskusje › Technik infromatyk-Ile na start?

  • 1. Data: 2006-05-31 15:24:13
    Temat: Technik infromatyk-Ile na start?
    Od: kresek <d...@w...pl>

    Witam.
    Ile moze dostac na start ktos, kto ma srednie techniczne informatyczne?
    Co prawda zostal mi jeszcze rok, ale wczoraj odwiedzilem jedna fimne, ktora
    to potrzebowala kogos z takim wyksztalceniem i zaoferowali mi 840 netto.
    Wedlug mnie taka stawka wchodzi w gre przy pracy maksymalnie na pol etatu,
    a co Wy o tym myslicie?
    Pozdrawiam. :)

  • 2. Data: 2006-05-31 16:49:49
    Temat: Re: Technik infromatyk-Ile na start?
    Od: "Vlad the Ripper" <o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami>

> [...]
    > Wedlug mnie taka stawka wchodzi w gre przy pracy maksymalnie na pol etatu,

    Gdyby była normalna sytuacja z zarobkami to masz rację, że za maks pół
    etatu, ale z drugiej strony w polsce jako zwykły technik informatyk bez
    skończonych choć w połowie studiów to nie bardzo masz szansę zarobić więcej
    niż 1000-1200 netto.

    > a co Wy o tym myslicie?
    > Pozdrawiam. :)

    Mimo wszystko bierz tą robotę, zwłaszcza jak to twoja pierwsza robota.

    --
    Vlad the Ripper o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami
    gg : 05214126 http://os64.webpark.pl

  • 3. Data: 2006-05-31 16:51:47
    Od: "Domin" <d...@p...onet.pl>

    Mysle, ze jak zawsze nalezy sobie zadac pytanie co umie Technik Informatyk,
    czym ma sie zajmowac i dla kogo. Czasy pensji za tytuly juz sie raczej
    koncza :-)

    Pozdrawiam
    Domin

  • 4. Data: 2006-05-31 17:29:04
    Od: "gordon" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "kresek" <d...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Wedlug mnie taka stawka wchodzi w gre przy pracy maksymalnie na pol etatu,

    No zebys sie nie zdziwil z tymi zarobkami. Prawie wszystkie osoby, z ktorymi
    studiowalem, a juz pracuja, nie dostaly na poczatek wiecej niz 1200-1500.
    Czesc osob zarabia 2000-3000, ale mozna je policzyc na palcach jednej reki.
    Liczysz, ze po szkole sredniej dostaniesz tyle, ile ludzie po studiach?

  • 5. Data: 2006-05-31 18:08:00
    Od: "deg" <d...@g...pl>

> [...]
    > Liczysz, ze po szkole sredniej dostaniesz tyle, ile ludzie po studiach?

    Moze potrafi wiecej z punktu widzenia pracodawcy niz student na drugim roku. Np.
    potrafi Java i ma na tym polu jakies doswiadczenie. A mimo wszystko to wcale nie
    jest rzadkosc wsrod licealistow, za to studenciakow probujacych studia
    "odtrabic" ograniczajac sie poza uczelnia do grania w Quake'a i siedzenia na
    gadulcu od zawalenia. Licza sie zdolnosci i tyle. Do firmy w ktorej robie w
    najblizszym czasie przyjdzie kumpel ktory w odroznieniu od reszty pracownikow
    jest jedynie po jakims tam studium, a na poczatek na pol etatu bedzie trzaskal
    wlasnie ok. tysiaka. Pracodawca mozeby i zatrudnil jakis studentow, ale mimo ze
    firma jest w miescie gdzie jest politechnika (wiec, wydawacby sie moglo- mnostwo
    zdolnych rzeznikow), nie ma wielu ludzi ktorzy mieliby wystarczajace zdolnosci w
    danym fachu.

  • 6. Data: 2006-05-31 19:03:30
    Od: zch28 <z...@u...pl>

    kresek napisał(a):
> [...]
    > Wedlug mnie taka stawka wchodzi w gre przy pracy maksymalnie na pol etatu,

    Duzo zalezy od ind. przypadku mi ten technik wogole się nie przydał.
    Znajomy znajomemu polecił :-)
    A jakie toto miasto jest. 7 lat doswiadczenia w serwisie, grafice i dtp
    - 1000 zł netto Lublin. Niestety :-(

    zch

  • 7. Data: 2006-05-31 19:45:03
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    gordon zapodal(a):

> [...]
    > 1200-1500. Czesc osob zarabia 2000-3000, ale mozna je policzyc na
    > palcach jednej reki. Liczysz, ze po szkole sredniej dostaniesz tyle, ile

    Jezeli ma doswiadczenie, jest typowym "wymiataczem informatycznym", to czemu
    ma nie dostac?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 8. Data: 2006-05-31 22:59:23
    Od: SOCAR <s...@i...pl>

    Dnia Wed, 31 May 2006 19:29:04 +0200, gordon napisał(a):

    > No zebys sie nie zdziwil z tymi zarobkami. Prawie wszystkie osoby, z ktorymi
    > studiowalem, a juz pracuja, nie dostaly na poczatek wiecej niz 1200-1500.

    To co za informatyke skończyli ? Wieczorową ? Na wydziale związanym tylko z
    matematyką ? Sam studiuje. Do końca mi zostało dość sporo czasu, a zarabiam
    tyle co powyżsi Twoi znajomi, pracując 6h tygodniowo. A z racji że jestem
    studentem dostaje jeszcze zwrot podatku. Po moim wydziale (PWR/IIZ/INF)
    rozmowa o zarobkach zaczyna się od 2k w góre.

    A co do takiego typu wykształcenia (technikum), to niestety zgadzam się, że
    za bardzo nie ma co wybrzydzać i oczekiwac.

    --
    SOCAR (s...@i...pl)

  • 9. Data: 2006-06-01 06:01:13
    Od: "pitos" <p...@p...onet.pl>

    Ja przez pierwsze pół roku zarabiałem w serwisie komputerowym po
    skończonym technikum 500zł na ręke za osiem godzin. Dojeżdżałem do pracy
    codziennie 30km PKS-em brrr...eennnneeennnn. Oczywiście umowa tylko ustna.
    Po pół roku przyszła umowa zlecenie i upragniona podwyżka na 800zł netto. Po
    roku podwyzka na 1000netto. Po trzech latacha jak już coś się nauczyłem i
    mogłem powiedzieć jakiemuś pracodawcy, że coś umię zmieniłem prace i teraz
    zarabia 2500 na rękę. Więc tak myśle, że pomału małymi kroczkami do przodu i
    nie ma co wymagać dużo na początek tym bardziej zaraz po szkole, gdzie
    zamiast uczyć się czegoś pożytecznego gra się np. w sapera. No chyba, że
    ktoś jest samoukiem i zaraz po szkole dużo umie. Ale to już inna bajka...

  • 10. Data: 2006-06-01 06:17:26
    Od: kresek <d...@w...pl>

    No wiesz, obecne sobie pracuje jako pracownik fizyczny, chodz w sumie to
    troche popatrze i postawie troche pieczatek (ot cala praca) i moja stawka
    podstawowa wynosi 1500 brutto. Wiec...
    A w szkole to praktycznie pojawiam sie tylko jak sa egzaminy i wymienic
    doswiadczenie z nauczycielem, wiec chyba daje rade?