PracaGrupypl.praca.dyskusje › Monitoring w pracy

  • 1. Data: 2006-05-31 12:02:29
    Temat: Monitoring w pracy
    Od: "miilli" <m...@o...pl>

    czy mozna zalozyc kamery w gastronomi bez wiedzy pracownika w celu
    potwierdzenia swoich przypuszczeni iz pracownik kradnie

  • 2. Data: 2006-05-31 12:06:28
    Temat: Re: Monitoring w pracy
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    miilli napisał(a):

    > czy mozna zalozyc kamery w gastronomi bez wiedzy pracownika w celu
    > potwierdzenia swoich przypuszczeni iz pracownik kradnie

    W bigosie? btw. nie crosspostuj... Dostałeś odpowiedz na grupie o
    prawie...

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 3. Data: 2006-06-04 07:10:09
    Od: "Jackare" <jacek.leszczuk[wytnij_to]@wytnij_to.interia.pl>

    oczywiscie ze mozna. Warunki pracy oferuje/ustala pracodawca, pracownik moze
    sie zgodzic lub nie, wtedy pracuje lub nie. KP nie zabrania monitoringu.
    Zreszta monitoring jest w wielu miejscach - markety, dworce, miasta,
    mcdonaldy....
    Jak rzeczywiscie kradna, to sie zabezpiecza, jak nie kradna- nie ma sie
    czego obawiac, wiec o co chcodzi ? Dba o swoje interesy.
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2006-06-04 15:06:11
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    Jackare napisał(a):
> [...]
    > Jak rzeczywiscie kradna, to sie zabezpiecza, jak nie kradna- nie ma sie
    > czego obawiac, wiec o co chcodzi ? Dba o swoje interesy.
    Tylko mnowa o doinstalowaniu kamerki bez wiedzy pracownika/pracownikow.
    To nieco inna sprawa.

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski