PracaGrupypl.praca.dyskusje › Technik infromatyk-Ile na start?

  • 11. Data: 2006-06-01 06:21:26
    Temat: Re: Technik infromatyk-Ile na start?
    Od: kresek <d...@w...pl>

    Dzieki za rade, ale jednak podziekuje. Obecnie mam 2,5 raza tyle z duzym
    dodatkiem.

    Pozdrawiam :)

  • 12. Data: 2006-06-01 10:33:54
    Od: "Michał" <login=mmichal@server=tlen.pl>

    > tyle co powyżsi Twoi znajomi, pracując 6h tygodniowo. A z racji że jestem
    > studentem dostaje jeszcze zwrot podatku. Po moim wydziale (PWR/IIZ/INF)
    > rozmowa o zarobkach zaczyna się od 2k w góre.
    >
    > A co do takiego typu wykształcenia (technikum), to niestety zgadzam się,
    > że
    > za bardzo nie ma co wybrzydzać i oczekiwac.

    Czy w ogóle dziś można powiedzieć Po moim wydziale (x) rozmowa o zarobkach
    zaczyna się od xxxx PLN? :) A ile Ty zarabiasz? Student dzienny?

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2006-06-01 11:00:59
    Od: "gordon" <g...@w...pl>

    > Moze potrafi wiecej z punktu widzenia pracodawcy niz student na drugim
    > roku. Np.
    > potrafi Java i ma na tym polu jakies doswiadczenie. A mimo wszystko to
    > wcale nie
    > jest rzadkosc wsrod licealistow, za to studenciakow probujacych studia
    > "odtrabic" ograniczajac sie poza uczelnia do grania w Quake'a i siedzenia
    > na
    > gadulcu od zawalenia. Licza sie zdolnosci i tyle.

    Osoby, ktore wolaly isc do domu i pisac programy w C++ niz isc na piwo.
    Maja umiejetnosci, ale moze nie umieja ich pokazac, dlatego zarabiaja malo.
    Sam nie wiem.

  • 14. Data: 2006-06-01 11:03:44
    Od: "gordon" <g...@w...pl>

> [...]
    > studentem dostaje jeszcze zwrot podatku. Po moim wydziale (PWR/IIZ/INF)
    > rozmowa o zarobkach zaczyna się od 2k w góre.

    Pwr, studia dzienne, inzynierskie.
    Moze pracodawca zaoferowal im malo, a oni zamiast walczyc o wiecej,
    przystali na oferte.

  • 15. Data: 2006-06-01 11:07:51
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    gordon wrote:

    > Pwr, studia dzienne, inzynierskie.
    > Moze pracodawca zaoferowal im malo, a oni zamiast walczyc o wiecej,
    > przystali na oferte.

    sa miasta gdzie niezaleznie od tego jakie masz pokonczone uczelnie i
    jakie masz doswiadczenie 90% pracodawcow oferuje smieszne stawki... Na
    prawde niezle trzeba buty zedrzec zeby znalezc cos, gdzie mozna zaczac
    rozmawiac wogole...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 16. Data: 2006-06-01 17:45:11
    Od: SOCAR <s...@i...pl>

    Dnia Thu, 1 Jun 2006 12:33:54 +0200, Michał napisał(a):

    > Czy w ogóle dziś można powiedzieć Po moim wydziale (x) rozmowa o zarobkach
    > zaczyna się od xxxx PLN? :) A ile Ty zarabiasz? Student dzienny?
    >
    > Pozdrawiam

    Tak, student dzienny. A moje zarobki (na rękę) podałem w poście, więc
    doczytaj. Jest róznica w kształceniu mimowszystko i tego czego się nauczysz
    w czasie studiów. Niektórzy pomimo że studiują "Informatykę" mają różny
    poziom "edukacji" co skutkuje tym że "programista, programiscie nie równy"
    --
    SOCAR (s...@i...pl)