PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozliczenie za pracę

  • 1. Data: 2006-05-31 15:38:18
    Temat: Rozliczenie za pracę
    Od: "ROBSON" <R...@R...RR>

    Witam.
    Mam takie oto pytanie.
    Oto krótki opis sytuacji... po rozmowie kwalifikacyjnej przyszedłem
    następnego dnia do pracy.
    Przez pierwsze dni obserwowałem, pomagałem ale tez sam obsługiwałem
    klientów.
    Nie podpisywałem na początku żadnej umowy teraz po kilku dniach sytuacja
    jest taka że pracodawca sie nie zdecydował czy mam pracowac dalej tzn. nie
    oddzywa się albo mówi że sie zastanowi???
    Teraz juz nie chodzę do tej pracy bo mam dosyć robienia mnie w jajo.
    Kwestia w tym że tam pracowałem po 8 godzin i wiecej dziennie 7 dni i jak
    mam w tej sytuacji sie rozliczyć z ta osoba bo juz sam nie chce tam pracować
    ale nie wiem jak to zrobić bo nie mam żadnej umowy?

    Pozdro R...