PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Motoroli

  • 1. Data: 2006-05-31 08:45:07
    Temat: Praca w Motoroli
    Od: "marc" <w...@g...de>

    Witam
    Mam pytanie odnośnie tematu, który pewnie już wszystkim tutaj
    nieźle obrzydł :-) Aplikowałem do Motoroli i na początku kwietnia
    odpowiedzieli mi, że przeszedłem pozytywnie rekrutację, ale na razie
    nie mogą mnie przyjąć bo mają jakieś tam przejścia i żebym
    czekał na kontakt. Jak na razie nie dostałem żadnej informacji, a na
    ich stronie cały czas jest info, że rekrutacja wstrzymana.
    Pragnę zapytać osoby, które w jakiś sposób siedzą w temacie czy w
    najbliższej przyszłości jest szansa, że coś się przetka w tym
    temacie i przyjmowanie nowych zostanie wznowione??

  • 2. Data: 2006-05-31 11:54:28
    Temat: Re: Praca w Motoroli
    Od: Tomcio <ogion.N0SP!AM@polbox.com>

    marc wrote:
> [...]
    > najbliższej przyszłości jest szansa, że coś się przetka w tym
    > temacie i przyjmowanie nowych zostanie wznowione??

    Ty sie ciesz, ja mam status 'aplikacja w trakcie' tak juz od stycznia
    ... 2005 :)

    Ogolnie to Moto musi pewnie przemyslec czy uruchomic projekt i stad
    zawieszenie.

    --
    Tomcio

  • 3. Data: 2006-05-31 12:33:31
    Od: kondi <k...@g...pl>

    marc napisał(a):
> [...]
    > najbliższej przyszłości jest szansa, że coś się przetka w tym
    > temacie i przyjmowanie nowych zostanie wznowione??

    spokojnie dzwon do nich regularnie, kumpel sie oakzalo, ze dostal u nich
    prace, ale jego papiery spadly ponoc gdzies pod biurko :| w kazdym razie
    papiery znalezli po jego putaniach i okazalo sie ze juz pracuje tam
    pewnie kolo roku

  • 5. Data: 2006-05-31 17:11:26
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    Zdzisiek wrote:

    > Idz lepiej do IBM albo Sabre. Lepiej placa a praca pewnie ciekawsza.

    A w grupach developerskich IBM Polska dzieje się coś ciekawszego niż
    utrzymywanie systemów na zlecenie klientów?

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 6. Data: 2006-05-31 17:43:45
    Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mgl" <a...@f...email.com> napisał w wiadomości

    > A w grupach developerskich IBM Polska dzieje się coś ciekawszego niż
    > utrzymywanie systemów na zlecenie klientów?

> [...]

    A co to za roznica, grunt zeby dobra kaske placili:) Jak sie kilka lat
    popracuje to pieniadze staja sie najazniejsze, czlowiek przestaje wierzyc w
    bzdury pt. rozwoj, samorealizacja etc.

  • 7. Data: 2006-05-31 19:21:49
    Od: "Jaś Wernicki" <j...@W...gazeta.pl>

    mgl <a...@f...email.com> napisał(a):

    > A w grupach developerskich IBM Polska dzieje się coś ciekawszego niż
    > utrzymywanie systemów na zlecenie klientów?
    >
    > pozdrawiam,

    Rozwijają komponenty do Tivoli. Zaś "ciekawsze" - zależy do jakiego projektu
    trafisz, są mniej i bardziej ciekawe.

  • 8. Data: 2006-06-09 23:31:27
    Od: g...@g...com

    Kitka napisał(a):
    > A co to za roznica, grunt zeby dobra kaske placili:) Jak sie kilka lat
    > popracuje to pieniadze staja sie najazniejsze, czlowiek przestaje wierzyc w
    > bzdury pt. rozwoj, samorealizacja etc.

    jest roznica :P pomysl ze na pracy spedzasz prawie polowe zycia,
    pomijajac sen, jedzenie etc :) poki sie chce proponuje wiec szukac
    takiej pracy ktora bedzie sprawiala rozniez odrobine przyjemnosci.
    Niesamowite! Pracuje kilka lat i wlasnie sobie zdalem z tego sprawe :)