PracaGrupypl.praca.dyskusje › NNW jako Bonus

  • 1. Data: 2006-05-30 20:57:49
    Temat: NNW jako Bonus
    Od: "zasiu" <z...@w...gower.peel>

    Witam,

    Zaproponowano mi pracę, a wśród socjalnych bonusów pani z rekrutacji
    wymieniła ubezpieczenie NNW. Dotychczas byłem przekonany, że NNW jest
    składową częścią składek odprowadzanych przez pracodawcę co miesiąc do ZUS.
    Ktoś może mi to wyjaśnić?

    pozdr
    zasiu

  • 2. Data: 2006-05-30 21:29:21
    Temat: Re: NNW jako Bonus
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 May 2006 22:57:49 +0200, "zasiu" <z...@w...gower.peel>
    wklepał(-a):

> [...]
    >wymieniła ubezpieczenie NNW. Dotychczas byłem przekonany, że NNW jest
    >składową częścią składek odprowadzanych przez pracodawcę co miesiąc do ZUS.

    Ubezpieczenie wypadkowe a NNW to nie to samo. Z wypadkowego można dostać
    świadczenie, gdy wypadek (w uproszczeniu) miał związek z pracą i wydarzył się w
    pracy/w drodze do/z pracy.
    Klasyczne ubezpieczenie NNW chroni cię przez cały czas - oczywiście zakres
    ochrony jest zależny od ubezpieczyciela, którego wybierzesz.

    Poza tym NNW to raczej kiepski bonus. Co innego ubezpieczenie na życie z sumą
    ubezpieczenia > 100000 lub III filar.