PracaGrupypl.praca.dyskusjeTaki tam wniosek, wnioski absolwenta... › Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
  • Data: 2005-09-14 14:17:32
    Temat: Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    Od: Sebastian Rusek <z...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 14 Sep 2005 15:57:40 +0200, Matrix napisał(a):

    > denerwuje cie ze ktos nie moze znalezc pracy ?

    > to sie ciesz, ja mam 25 lat i nie mam udokumentowanego doswiadczenia,
    > wszystko co potrafie i umiem w wiekszosci sam sie nauczylem na
    > wlasnych bledach i dosc kiepskim sprzecie
    >
    > no jakby nie bylo to jednak znajomosc bo znales tego wlasciciela,
    > biorac pod uwage ze jakbys nie znal tego kumpla to i tego wlasciciela
    > bys nie znal i nie mialbys okazji zrobic tego co opisales w tej firmie
    Tak... a T nie zauważyłeś w całym swoim życiu kogoś, kto potrzebowałby
    Twojej pomocy w jakiejś dziedzinie związanej z IT i w zamian za to
    podpisałby Ci papier z informacją co u niego robiłeś?

    > a myslisz ze ja nie chce ? nie oceniaj tak szybko ludzi przez pryzmat
    > ze tobie sie udalo, masz dobra prace robisz to co lubisz zarabiasz
    > dobrze to sie ciesz ale nie oceniaj mnie w ten sposob ze mi sie nie chce
    Nie 'się udało' a 'doszedłem do tego'. Co myślisz, że było łatwo? Że to
    jest 'zrządzenie losu'?
    Poznaj rynek pracy w swoim mieście/okolicy.
    Przez długi czas pracowałem na stawce minimalnej za pół etatu czasem nawet
    po 30 godzin tygodniowo (to 'odrobinę' więcej niż pół etatu;), ale na
    początku kasa nie jest najważniejsza. Na początku najważniejsze jest
    właśnie zdobywanie doświadczenia.
    Zresztą jak to mawiała moja chemica: 'jak się nie ma co się lubi to się
    lubi co się ma'.

    A inaczej:
    http://www.epuls.praca.gov.pl/index.php?apl=gl&p=prz
    egladaj&row_id=65