PracaGrupypl.praca.dyskusjeTaki tam wniosek, wnioski absolwenta... › Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
  • Data: 2005-09-14 14:31:53
    Temat: Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    Od: Sebastian Rusek <z...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 14 Sep 2005 16:05:06 +0200, zasit napisał(a):

    > oczywiscie ze sie da
    > ale ty mowisz o branzy it gdzie naprawde jest w tej chwili duze
    > zapotrzebowanie
    >
    > sa takie branze ze zdobycie doswiadczenia laczy sie z przebywaniem z banda
    > pracownikow kotrzy traktuje cie jako kogos kto zawodowe skonczyl mimo ze
    > masz wyzsze ywksztalcenie i doslownie moglbys byc ich szefem bo masz kulture
    > slowa, wiedze, przyszly dyplom i inne takie
    >
    > jest roznie
    Oczywiście zgadzam się, ale tu mówimy o tym konkretnym przypadku.
    Często są sytuacjie takie, że potrzebna jest tania siła robocza - zdażało
    mi się robić jakieś głupi serwisiki w PHP za 600zł kiedy jakaś firma by to
    robiła pewnie za jakieś 3000zł... może i ta robota była tyle warta a ja jej
    nie doceniłem i się 'przepracowywalem' za g* pieniądze, ale zdobywałem w
    ten sposób jakieś doświadczenie o którym tu właśnie mówimy.

    > fakt jest taki ze nie dla kazdego starczy pracy
    > i z tego musimy sobie zdac sprawe

    Niestety masz rację. Trzeba mocno się nakombinować żeby się jakoś wybić.

    --
    Sebastian Rusek