PracaGrupypl.praca.dyskusjeTaki tam wniosek, wnioski absolwenta... › Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
  • Data: 2005-09-14 14:00:33
    Temat: Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Matrix wrote:
    > nie sadze zeby firma pokroju Motoroli byla
    > zainteresowana moja kandydatura ze wzgledu to ze nie mam
    > udokumentowanego doswiadczenia

    Akurat to jest nieprawdą. Jeśli umiesz angielski
    komunikatywnie i znasz praktycznie C/C++ to już
    tylko od Ciebie zależy jak zaprezentujesz się
    w rozmowie tel. i ewentualnie testach (panelu
    technicznym) w ich siedzibie.
    Nie zakładaj z góry, że Cię nie przyjmą, bo
    naprawdę tak będzie. Radzę Ci naprawdę pojeździć
    na rozmowy do firm, podzwonić, bo będziesz siedział
    i kwiczał przez rok i kolejne lata... Nie wiem -
    złap jakąś dorywczą robotę, spytaj się grzecznie
    firm, do których aplikujesz o zwrot kosztów przejazdu,
    naświetl swoją sytuację. Musisz jakoś zdobyć kasę
    na przejazdy do firm, z tego co wiem w Radomiu wielkich
    perspektyw związanych z IT nie masz... Jedyne wyjście
    już Ci opisałem.