PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tak Polska to normalny kraj....

  • 31. Data: 2003-04-13 18:29:36
    Temat: Re: Tak Polska to normalny kraj....
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "tinta" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:b7c27k$l87$1@news.onet.pl...
    > Jeżdża , to prawda.
    > (ble ble)
    To po co jeżdżą jak tam im tak źle?? Przecież Polska to taki wspaniały i
    przede wszystkim normalny kraj. Więc po co ludzie jeżdżą pracować za
    granice?? Prawdę mówiąc ja też szykuję się w tej chwili do takiego skoku i
    ja wiem dlaczego.

    motto
    icq: 238159966

    ps. ciężkiej pracy się nie boję, tylko że u nas nawet takiej znaleźć nie
    mogę (mam pecha mieszkać w takim a nie innym rejonie Polski, o kilku innych
    uwarunkowaniach nie wspomne bo to nie Wasz interes.).

  • 32. Data: 2003-04-13 18:39:02
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Oczywiscie. Okazalo sie ze ci z Solidarnosci niewiele
    > roznias sie od tych z PZPR.
    No ja myślę (ale to moje prywatne zdanie), że są o wiele gorsi. Tak na
    marginesie wszystkich bym do kamieniołomów wysłał więc korzystając z okazji
    że piję sobie piwffffko (z Real'a za 1,75zł) na pohybel czarnym i czerwonym.
    :)

    > Nie w te strone.
    > Ja zamiast obecnego partyjniactwa proponuje wprowadzenie
    > dyscypliny, pozardku by partie polityczne przestaly rozkradac
    > to panstwo (rozkradaja w postaci: odpowiedniego prawa pod
    > siebie, stolkow, lapowek itp) a nas robic w bambuko.
    Nas zrobiono w bambuko w roku 1989 i trochę później. Przykład?? Ot proszę,
    dajmy na to te sławetne akcje rozdawane pracownikom, przed 89 majątek był
    majątkiem "nas" Polaków i każdy z ówcześnie pracujących w takim samym
    stopniu pracował na stocznie, telekomunikacje polską czy Orlen, a mimo to
    akcje dostali tylko wybrani, nie wszyscy którzy na ten majątek pracowali.
    Tak narodziła się drobnomieszczańska klasa średnia obecnie pogardzająca
    pozostałymi.

    > (...) Natomiast obecna sytuacja polityczna Polski jest bardzo
    > podobna do tej sprzed zamachu majowego.
    Tu się z Tobą w pełni zgodzę i myślę że ktoś w końcu zrobi porządek z tym
    burdelem, albo ja to zrobię.

    > Wejscie zas Polski do UE - czyli organizacji z gospodarka planowa
    > - poglebi proces poprawiania czy wzmacniania gospodarki planowej
    > (typowej dla socjalizmu).
    Jeśli nie UE to co??

    > A tak na marginesie.
    > Na kogo glosowales w wyborach? Czy przypadkiem nie na tych
    > co obiecywali ze najwiecej dadza?
    Nie głosowałem, bo nie widziałem nikogo na kogo mógłbym oddać swój głos.

    motto
    icq: 238159966

  • 33. Data: 2003-04-13 18:41:12
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Lukas" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Szanocowny Panie motto, a kto panu obiecał ze bedzie pieknie.
    Wałęsa! np. choć nie tylko on.

    > Jak masz depresje polecam (...)
    I co tym tekstem próbujesz osiągnąć??

    > mój koles tez tak narzekał - aktualnie jest informatykiem w londynie
    > malującym pokoje:) i mówi że to za kare.
    Oooo akurat o Londynie to ja Ci moge więcej powiedzieć.

    motto
    icq: 238159966

  • 34. Data: 2003-04-13 18:44:47
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "GreG" <g...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Zmartwie cie, ale chyba nie. Poczytaj wiecej wypowiedzi na grupach,
    > rozejrzyj sie w sklepie, na ulicy i w przychodni. Polak jest nauczony i
    > wychowany, ze mu sie nic nie nalezy, nawet jak za to placi. Polak ma
    > duzy bufor. Jeszcze wiele zlego moze uslyszec i wiele kopow na tylek
    > przyjac. Poczytaj gazety, poogladaj telewizje - wszedzie niekompetencja,
    > arogancja wladz, afery, przepychanki, napychanie kasy; z drugiej strony
    > - na to nie ma, na tamto nie starcza, organizuje sie zbiorki, WOŚP-y,
    itd.
    Dlatego trzeba w końcu z tym burdelem porządek zrobić. I właśnie widzę i
    obserwuję podnosząca się frustracje w społeczeństwie, brakuje tylko sygnału
    do ataku. Ludzie już nie wiele więcej zniosą, mają dość.

    > A zobacz - Polak albo zaglosuje NIE dla Unii, albo znow wybierze
    > sobie Krzaklewskiego i Rokite. Polak to glupi czlowiek.
    Nie kracz proszę, bo jak się spełni ty perwszy polegniesz z moich rąk.

    motto
    icq: 238159966

  • 35. Data: 2003-04-13 19:06:19
    Od: "Wojciech Wypler" <w...@i...pl>

    > Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mowisz o stazu na studiach. Ale po studiach lekarze tlocza sie

    Nie tylko lekarze. Ja jestem psychologiem i pracuję za darmo w Warszawie.
    Żeby nie tracić kontaktu z zawodem i nie wypaść zupełnie z rynku. Nie wiem
    gdzie i kiedy pojawi się jakaś oferta zatrudnienia. Takie czasy :(
    --
    Wojciech Wypler ][ http://wwypler.w.interia.pl ][ w...@i...pl

  • 36. Data: 2003-04-13 21:52:38
    Od: "GreG" <g...@n...wp.pl>

    Użytkownik "motto" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie kracz proszę, bo jak się spełni ty perwszy polegniesz z moich rąk.

    CAle szczescie wtedy juz malo bedzie mnie to obchodzic, bo bede mieszkal
    daleko od tego cyrku.

    GreG

  • 37. Data: 2003-04-14 07:03:10
    Od: "KrzysztofM" <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl>

    > podczas leczenia pierwszej grypy.
    > A poza tym - Profit 4/2003 strona 93 - masz adresy internetowe pracy lub
    > studiów za granicą.Nie musisz się tu męczyć np. w Szkocji chcą sprowadzić
    > ok.350.000 pracowników/legal/
    > ---
    > G.

    Wielu jednak nie wyjedzie, powodów może być kilka:

    - brak pieniędzy na wyjazd
    - nieznajomość języka
    - dyskomfort bycia zawsze kimś gorszym na obczyźnie
    - lepsze znane zło (w Polsce), niż zło nieznane (za granicą)

    pozdr
    Krzysiek

  • 38. Data: 2003-04-14 08:25:01
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    > Nie no mamy jeszcze oszołomów z Leperem na czele, a o UW nie będę się
    > wypowiadał. Więc kosy w dłoń i ruszamy na Warszawę, powstania czerwcowego
    > jeszcze w Polsce nie było, więc może tak wstępnie umówmy się na czerwiec.

    Było w Poznaniu w 56 - tym. Wiesz jak się skończyło?

  • 39. Data: 2003-04-14 16:17:04
    Od: "WAM" <w...@w...com.pl>

    "tinta" napisał

    > papierosy - marlboro 3.10 euro
    > ( jesli palisz)
    jesli palisz a Cie nie stac - rzuc palenie.

    WAM

  • 40. Data: 2003-04-16 21:08:55
    Od: "Lukas" <t...@o...pl>

    > I co tym tekstem próbujesz osiągnąć??
    a jak myslisz - a nie masz depresji ? może o tym nie wiesz

    > Oooo akurat o Londynie to ja Ci moge więcej powiedzieć.

    co możesz takiego wspaniałego powiedziec o LONDYNIE
    jak chcesz to leć - przeciez nic cie tu nie trzyma
    najtaniej z BERLINA

    pozdrawiam