PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Tacoma Polska sp. z o.o. › Re: Tacoma Polska sp. z o.o.
    From: "Lolek20" <mariolakropidlowska@WYTNIJ_TOwp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Tacoma Polska sp. z o.o.
    Date: Sat, 17 Oct 2009 10:34:49 +0000 (UTC)

    Firma Tacoma Polska, nie płaci mi już 5 miesiąc!!! więcej zainwestowałem w tą firme
    niz to jest warte... no rozmowie kwalifikacyjnej oszukali mnie... Pracowałem bo nie
    miałam innego wyjścia, ale myślałem że chociaż coś mi zapłacą... Gdy miałem okazję
    pracować gdzie indziej zdecydowałem się natychnmiast... Mam wielki żal do osoby która
    mnie przyjmowała... Oszukała mnie na każdym kroku...
    Pozatym kazali mi mówić coś co nie do końca nie było prawdą... Jest to praca dla
    osób które nie maja sumienia... Ja nie spełniłem się w tej pracy bo nie potrafie
    wciskac ludziom kitu....